|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 0:48:19 GMT 1
Han rystede let på hovedet til at han havde drukket meget. "Nej ikke har da ikke. Kun et lille halvt glas. Det er jo ingenting" sagde han med et smil over sine læber. "Er du sikker på det?" spurgte han med et grin selvom han dog godt vidste at han var kunne klare lidt mere, men nu var han også trænet. Ikke i at drikke meget, men hans krop var. Han rejste sig op og stilte sig ind foran ham. "Men ville du gerne se mig stiv da?" spurgte han ganske drillende
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
:: L?RER :: L?rer i Besv?rgelser
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 0:56:28 GMT 1
Charlie drak lidt og smilede sødt og så kort ind i hans øjne inden han satte glasset igen og så ned imellem dem da han rejste sig, og rødmede kraftigt da han misforstod hvad luc sagde og bed sig i læben " ja det vil jeg da gerne, for ved jo hvor sød du er så " drillede han lidt tilbage
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 1:44:09 GMT 1
Luc havde godt opfattet det kunne misforstås, men havde langt fra anset Charlie som at være en der kunne finde på den slags af en eller anden grund. "Ej det tror jeg ikke at jeg er" sagde han med et grin og tog en tår af sit glas ved siden af hans. "Du tror ikke du skal i tøjet så vi kan komme tilbage til Dominique og vente på Alois kommer hjem?" spurgte han med et mindre grin og så ind i hans øjne. Dominique var hans kat der havde sovet trygt da de havde været kommet hjem sidst. Luc havde godt set hende, men hun var hurtigt gået fornærmet igen da hun havde set at Luc havde en fyr med hjem
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 1:51:13 GMT 1
Charlie rødmede lidt og så ind i hans øjne og nød som de stod der i køkkenet, han så lidt ned af ham " nåå så du vil ikke have mig nøgen med hjem" drillede han og drak lidt " og jeg ved du bliver sød og kælen når du er fuld" drillede han og prikkede blidt til hans mave
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 13:50:27 GMT 1
Han rystede let på hovedet. "Nej dog ikke. Ikke fordi du ikke er smuk som du er, men fordi jeg ikke er helt sikker på min lillebror ville kunne tåle at se på en halvnøgen Rose" sagde han med et glimt i øjet da det mere var Alois end ham selv. Han skulle bare have en god undskyldning for ikke at nævne hvor kort han gik med folk før forhold. Der var ingen grund til at forklare det bedre så længe han følte at den anden ikke havde noget dybere i det. Han kunne måske godt lidt føle at Charlie brugte det her som et eksperiment. "Så du vil gerne ha jeg skal være sød og kælen?" spurgte han med et charmende smil over sien læber og lagde sine arme om ham for at trække ham let ind mod sig og kyssede ham på munden mens han nussede ham på lænden. Luc var ikke særlig påvirket lige nu så han ville bare lidt bevise han også kunne være det uden at have drukket.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 14:03:08 GMT 1
Charlie grinede lidt og nikkede " nej det vil nok heller ikke være så godt hvis han kommer i skole og siger han har set mig i kun håndklæde" grinede han og mærkede så lucs arme om sig og gengældte stille kysset, og lod sine hænder glide op over hans bryst og nød ham da på alle mulige måder, han slap kysset stille og så ind i hans øjne " nu kan du vist ikke tåle mere at drikke hviskede han stille og kyssede hans hage blidt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 15:30:20 GMT 1
han rystede ganske let på hovedet til at det ikke ville være så godt. "Nej det er jo lige det jeg mener. Så ville han bare fortælle alle om hvordan deres professor så ud uden tøj på" sagde han med et drillende glimt i øjet. Han mærkede hans hænder op over sit bryst og smilede let for sig selv i kysset. "Det er nu ikke fordi jeg har drukket synderligt meget. Jeg havde bare lyst" hviskede han blidt og smilede da han kyssede hans hage. Han holdte ham stadig indtil sig og nussede blidt hans lænd. "Men måske skulle du i tøjet" hviskede han og kunne ikke lade være med at kysse ham igen hvilket lidt ville give Charlie en smule at drille ham med.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 15:56:46 GMT 1
Charlie gengældte kysset og strøg hans bryst lidt, inden han nikkede til det med tøjet og rettede lidt på hans krave " det er ellers så hyggeligt det her " hviskede han drillende " fulde dreng" drillede han og så ind i hans øjne med en let rødmen
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 16:04:45 GMT 1
"Ja jeg ved det godt, men det kan vi jo forsætte hjemme hos mig" sagde han med et glimt i øjet og rystede let på hovedet til han var stiv. "På ingen måde. Jeg kunne godt kysse dig selvom jeg ikke havde drukket. Har jeg da gjort tidligere" sagde han med et glimt i øjet og strøg ham blidt op af ryggen
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 16:08:36 GMT 1
" det ved jeg godt sødeste, jeg driller dig bare for du er sød at drille" hviskede han og nød hans nus på ryggen, og smilede lidt til ham " har jeg forresten sagt at arkimedes skrev til mig? Om hvad der var med dig og mig, så nysgerrig de to er " grinede han lidt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 16:58:55 GMT 1
"Du er da en værre en" sagde han og blinkede drillende til ham da han ikke kunne lade være lige nu. Han holdte ham stadig tæt indtil sig. Han rystede let på hovedet til det med Arkimedes. "Nej ikke rigtigt, men måske tror han at vi har noget for hinanden og vores kære fætre håber på det" sagde han med et smil og strøg ham blidt over kinden. "Jeg ville i hvert fald ikke benægte du er dejlig og jeg vil lære dig bedre at kende" hviskede han blidt og kyssede ham igen
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 17:05:07 GMT 1
Charlie nikkede og nussede hans mave lidt og smilede sødt inden kysset han selvfølgelig gengældte " jeg vil også gerne kende dig bedre" hviskede han, selv om han var bange for hvad der kunne ske i fremtiden, da han jo havde træng til at stikke af
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 18:10:34 GMT 1
Han smilede ved nusset på maven og nussede ham blidt i siden. "Så synes jeg vi skal tage det ligeså stille som vi gør det nu" sagde han med et smil over sine læber og strøg ham blidt over kinden igen. Luc kendte ikke til Charlie's tendens til at stikke af selvom han jo egentlig havde fået hints om det. Han havde bare ikke set det. "Men tag lidt tøj på så du ikke fryser og så kan vi tage hjem til mig i stedet" hviskede han ganske blidt
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 18:17:16 GMT 1
Charlie nikkede med et smil på læben og skubbede blidt til ham så han kunne komme ud og forsvandt ind i soveværelset og fik sit tøj på og kom ud i køkkenet imens han var ved at spænde sit bælte og smilede sødt til ham og tog sit glas og drak lidt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 27, 2012 19:09:34 GMT 1
Han lod sig skubbe lidt væk og så efter ham med et smil. Charlie var virkelig sød. Det var der slet ingen tvivl om. Han selv drak sit glas færdig da han kom tilbage og lod sit blik glide over ham. "Er du ved at være klar?" spurgte han med et varmt smil over sine læber og drak ud
|
|