|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 22:14:41 GMT 1
Han gengældte blidt hans kys og nussede ham blidt på hånden. "Måske var det også det som var min mening" sagde han med et smil over sine læber og så ham ind i øjnene. Han håbede ikke at han ville flygte, men der var noget der sagde ham at han godt kunne finde på det. Det var nok det sidste han havde lyst til. Især fordi han var begyndt at have noget for ham. Desværre vare det bare kun begyndende. "Men du svarede mig aldrig på hvad vi skal lave" sagde han med et varmt og kærligt smil over sine læber der på samme tid var ganske charmende
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
:: L?RER :: L?rer i Besv?rgelser
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 22:18:07 GMT 1
" hvad har du lyst til" hviskede han stille og så lidt ned imellem dem og hyggede sig altså sammen med ham, og kunne godt lide at være tæt på ham og sådan, han flygtede jo på en måde når han rejste her en af dragende
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 22:33:04 GMT 1
"Det er dit hjem vi er i" sagde han med et smil over sine læber og tog stille fat i hans hånd. Han hyggede sig virkelig lige nu. Han vidste ikke hvad de skulle finde på når det ikke var ham der boede der. Han var egentlig også ligeglad bare han var sammen med Charlie lige nu
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 22:36:56 GMT 1
" vi kunne jo bare stå her og hygge lidt, måske åbne en flaske rødvin og dele til maden" hviskede han og nød at de faktisk holdt i hånden på denne måde " maden er jo snart færdig, er det ikke" hviskede han stille og bed sig i læben
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 22:46:51 GMT 1
"Jamen jeg er frisk så hvad skal vi snakke om?" spurgte han med et smil og gik et skridt længere ind mod ham så han rent faktisk ville kunne mærke hans brystkasse ganske svagt og stadig ville kunne flytte sig hvis det var det han ville. Han nikkede let til maden snart var færdig. Han havde ikke lyst til at rive sig væk fra hans side af lige nu
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 22:50:48 GMT 1
Charlie rødmede og nød de stod tæt og lod stille en hånd glide over hans bryst, og sank en klump " vi behøver jo ikke snakke lige nu" hviskede han hæst og så så ind i hans øjne og bed sig i læben da han var lidt genert
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 23:01:23 GMT 1
Han mærkede hans hånd på sin brystkasse og rystede let på hovedet. "Hvad vil du dog så?" spurgte han med et varmt smil over sine læber inden han lænede sig frem og kyssede ham ganske blidt da han havde en god idé om han heller ville kysse og sådan end han ville stå og snakke lige nu. Han lyttede stille efter maden og hørte godt at kartoflerne var ved at komme i kog så de skulle lige passe lidt på dem
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 23:06:50 GMT 1
Charlie pillede lidt ved hans krave og gengældte kysset blidt og nussede hans kraveben lidt inden han atter så ind i hans øjne og rødmede lidt " du får mig til at smelte" hviskede han og lod en finger glide over hans hals ganske stille og kærtegnende, og nussede Dan hånd der holdt i hans anden hånd
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 23:14:39 GMT 1
Han mærkede han pillede ved kraven og smilede let for sig selv da Charlie nussede hans kraveben mens de kyssede. Han så tilbage ind i hans øjne og smilede hjerteligt ved hans ord. "Det var egentlig også lidt men mening at jeg ville det. Føler mig anderledes end alle andre" sagde han med et smil over sine læber og nussede ham blidt i siden i den modsatte side af hvor han holdte hans hånd. "Men jeg må heller se til de der kartofler" sagde han med et smil over sine læber og var nød til at flytte sig for at lette på låget til kartoflerne
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 23:20:37 GMT 1
Charlie så lidt efter ham og smilede for sig selv, og gik hen og fandt en flaske rødvin og fandt glas og tog tallerkner i skabet under bordet og bestik, og fik dækket op til dem på bordet og tændte det levnede lys og åbnede vinen og serverede for dem
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 23:30:19 GMT 1
Luc fik ordnet maden færdig i mens og lagt det pænt op på til dem inden han sætte det til dem på bordet. Han træk hans stol ud og lod Charlie sætte sig ned inden han selv sætte sig ned. "Så kan du godt spise" sagde han med et varmt smil over sine læber og tog glasset op og slog ud mod hans i et skål. Det ville virkelig blive den helt perfekte aften det her
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 23:34:18 GMT 1
Charlie satte sig og tog sit glas og skålede med ham og drak lidt af glasset inden han så på luc " det ser dejligt ud, og det dufter vidunderligt" han tog bestikket og smagte på det " Mmm mad som kun en rigtig husfar kan lave det" smilede han drillende til ham
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 23:50:31 GMT 1
Han selv drak en tår af sit glas. "Jamen jeg kunne ikke være mere enig" sagde han med et smil til kommentaren om maden og begyndte at spise en smule af den. "Ja det siger du jo, men nu er det ikke mig der minder jeg har behov for sådan en i mit liv, men dig" drillede han tilbage med et glimt i sit øje
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 23:56:49 GMT 1
" hov hov, jeg har vist ikke sagt jeg manglede en husfar, det er vist noget du drømmer om" drillede han sødt og drak lidt, han havde dog atter røde kinder ved lucs kommentar, for et sted var det vel sandt nok et sted, han smilede og spiste lidt mere
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 0:18:56 GMT 1
"Jo det sagde du da jeg lavede morgenmad til dig" sagde han med et drillende glimt i øjet selvom det nu ikke gjorde ham noget han mente det var hans drøm. Charlie var både sød og dejlig af hvad han kendte ham indtil videre. Han ville dog langt fra have noget mod at kende ham endnu bedre. Det ville også bare hjælpe på hans følelser for ham
|
|