Charlie Rose
PROFESSOR
:: L?RER :: L?rer i Besv?rgelser
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 14:15:59 GMT 1
Charlie grinede lidt og lagde sine arme om ham bagfra " skal vi så tage hjem til dig i aften ? " han rødmede lidt men ville gerne være sammen med ham, lære ham at kende og grine med ham da det car hyggeligt og rart hver gang de sås
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 14:24:07 GMT 1
"Ja hvis du vil så må du gerne. Så kan du også slappe lidt af inden du snart skal afsted igen" sagde han med et smil over sine læber og begyndte at snitte nogle grønsager mens Charlie stadig stod omme bag ham. "Du synes ikke du skal hjælpe til?" spurgte han med et drillende grin
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 14:36:18 GMT 1
",du kan jo lide det, det ved Jeg" drillede han og nussede hans mave lidt inden han slap ham for at fine noget mørebrad i køleskabet som han havde i marinade noget han tit lavede
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 15:02:44 GMT 1
"Nu var det jo slet ikke det vi snakkede om" sagde han med en mild latter og så over på ham inden han smilede let for sig selv da han ikke kunne lade være med det lige nu. "Det ser da meget godt ud" sagde han med et smil og så på det kød som Charlie havde fundet frem.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 15:07:31 GMT 1
Charlie så over på ham med et smil " det er min mors opskrift Jeg bruger, og får det ret tit" indrømmede han og rødmede lidt" men hva skal vi sige til din bror når jeg nu er hjemme ved dig i aften "
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 15:23:53 GMT 1
"Ahh så kan jeg godt se" sagde han med et smil og nikkede let for sig selv, men det så nu stadig ret så godt ud hvis han skulle være ærlig. "Jamen vi er jo venner så jeg tror ikke han siger så meget for han er sikkert bare træt efter sin tur" sagde han roligt selvom han var sikker på han ville blive jaloux i sidste ende alligevel. Det var bare ikke noget han tog sig af lige nu hvis han skulle være ærlig. Heller ikke selvom han holdte en del af sin lillebror
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 15:49:12 GMT 1
Charlie smilede charmerende og så lidt på ham fra sin plads og satte panden på komfuret og tændte for det inden han gik hen bag luc og lagde strøg hans ryg for så at massere ham lodt imens han skar grønt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 16:05:10 GMT 1
Luc bed sig selv let i læben da han mærkede Luc bag sig igen og så lidt om mod ham inden han blev færdig. Han begyndte at ordne kartofler også så de kunne få noget til kødet. "Det er hyggeligt det her" sagde han med et varmt smil over sine læber og vendte sig let om for at stryge Charlie over kinden. Han kunne virkelig ikke synes andet end det her var hyggeligt, men det var måske også klart nok. Charlie var sød og de hyggede sig
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 16:23:27 GMT 1
Charlie bed sig i læben og så kort ind i hans øjne " ja det er rigtigt hyggeligt, og en husmor skal jo forkæles lidt" drillede han og kyssede hans nakke inden han gik hen og stegte kødet af og satte det i ovnen og salær vand over til luc
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 16:46:29 GMT 1
"Jeg er stadig ingen husmor. Jeg kan jo egentlig kun være en husfar, men jeg forstår godt din point" sagde han med et smil over sine læber og så en smule efter ham da han flyttede sig. Han havde nu nydt kysset. Han anede ikke helt hvad Alois ville sige til at de hæng ud sammen, men det måtte han bare affinde sig med. Han lagde kartoflerne i en gryde og sætte det over. "så hvad skal vi lave mens vi venter?" spurgte han med et smil
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 16:56:35 GMT 1
Charlie grinede lidt og lænede sig på af bordet igen og betragede ham lidt " så er du en husfar, det lyder bare ikk så sødt " grinede han og rødmede lidt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 17:00:47 GMT 1
Luc gik ind foran ham og lagde sine arme om ham. "Nej, men jeg vil heller ikke være sød" sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv. "Men du svarede ikke på hvad vi skulle lave mens vi ventede" hviskede han ind i hans øre inden han gav ham et blidt kys på munden. Han vidste godt han hylede ham helt ud af den, men det var ikke derfor han gjorde det.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 17:40:59 GMT 1
Charlie rødmede og gengældte kysset stille inden han så ned imellem dem og bed sig i læben " hva har du lyst til at lave " hviskede han og blev lidt genert, men ville ikke flygte fra ham
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 25, 2012 21:55:01 GMT 1
"Lige hvad du havde lyst til" sagde han med et smil over sine læber og så ham dybt ind i øjnene. Før eller senere ville Charlie jo nok flygte og så ville Luc virkelig skulle til at finde ud af hvad der var i det. Han kunne ikke slippe ham lige nu og han vidste ikke helt hvorfor hvis han skulle være ærlig. Charlie var bare noget helt for sig selv.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 25, 2012 21:59:48 GMT 1
Charlie lænede sig frem og kyssede ham mildt på munden igen " du charmere mig jo luc" hviskede han og bed sig lidt i læben, han havde trang til at løbe og rejse væk, men ville ikke gøre det, det var som om det var anderledes med luc
|
|