|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 21:35:32 GMT 1
Det var nogle dage siden af Charlie var kommet tilbage og de havde været til bryllup hos Marek og Arkimedes. Det havde været et smukt bryllup hvis man spurgte Luc i hvert fald. Luc havde taget enkelt fri dag da han havde haft behov for det. Lige siden mødet med Charlie mere privat for at han kunne tillade sig at se ham igen privat. Han havde derfor valgt at tage indtil midtbyen i London for at købe et par ting. Hvorefter han havde valgt at tage til den by hvor Charlie boede. Han vidste godt det nok var underligt, men han ville bare gerne lære ham at kende bedre. Det var ikke fordi han som sådan var vild med ham, men han var da tiltrukket af ham. Desuden havde han en god undskyldning for at være der.. Mente han selv. Det var ude på eftermiddagen en fredag så Charlie burde være i byen
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
:: L?RER :: L?rer i Besv?rgelser
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 21:46:30 GMT 1
Charlie var skam hjemme, da der jo var ferie, men han havde kort været oppe på skolen, og nu havde han lige været nede og handle ved købmanden og kom slæbene med 4 bæreposer op af Hovedgaden imod sit hus der lå lidt i udkanten af byen
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 21:57:03 GMT 1
Luc smilede for sig selv da han fik øje på den forslæbte sig på den der måde igennem hovedgaden. "Hey Charlie!" råbte han og løb hen på siden af ham. "skal du ikke have hjælp til de der poser?" spurgte han med et smil over sine læber og betragtede let hvordan han virkelig slæbte. De havde efterhånden snakket sammen et par gange og Luc var nu blevet mere sikker på hans bror faktisk havde et crush på Charlie for Alois havde afbrudt dem konstant under brylluppet i at snakke alene
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 22:03:57 GMT 1
Charlie blev lidt forskrækket og så på luc " Hej med dig luc, ja det ville være dejligt med lidt hjælp, de er ret tunge" mumlede han og smilede charmerende til ham med et glimt i øjet, han havde syntes det var sjovt til bryllupet med hans bror der havde holdt øje med dem
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 22:14:23 GMT 1
Luc sendte ham et smil og tog fat i de fleste af poserne så han selv kun bær en. Luc havde nu fundet det sødt på sin vis at Alois havde haft det sådan. Luc vidste godt hvorfor, men det var ikke sikkert Charlie vidste det. "Fik forresten ik tid til at spørge under brylluppet om det havde været en god tur til Italien" sagde han med et smil og gik med ham da han ikke vidste præcis hvor han boede trods alt
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 22:19:43 GMT 1
Charlie smilede taknemmeligt og gik imod huset, han tænkte at på alois på den måde, at han havde det sådan. Han så smilende på luc " det har været en god tur, boede i Rom og fik shoppet en del" smilede han " og mødte en meget nærgående fyr, så rejste tidligere hjem, eller jeg endte i Berlin og var der nogle dage inden jeg tog hjem" smilede han og ville ikk indrømme han havde tænkt på luc
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 22:25:53 GMT 1
"Åh det lyder da hygge nok" sagde han til det første og sendte ham et varmt smil. "Tror jeg ikke Alois ville bryde sig om at høre" sagde han med et grin selvom han nu selv heller ikke gjorde det. Det var bare ikke helt på samme måde. "Men hvad gjorde han da?" spurgte han med en vis bekymring i stemmen i stedet for at vise at han faktisk var en smule jaloux
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 22:32:04 GMT 1
" nurh det vil din bror ikk kunne tåle" grinede han " årh han gjorde ikk nogen, han flirtede med mig, og det var ikk lige mig" hviskede han og gik op af havegangen til sit hus, der var fyldt med figure og springvand og planter fra hele verden " undskyld jeg roder lidt"
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 22:58:15 GMT 1
Han rystede ganske let på hovedet til det med Alois. "Nej jeg tror vi er tilbage til det med at eleverne får crush på deres professor af mere eller mindre seriøs art" sagde han med et mindre grin da han synes det var en smule sjovt og så var det også en virkelig god undskyldning fra hans side af for at dække over sit eget begyndende crush. "Ahh ok. Bare han ikke gjorde noget du ikke brød dig om. Det ville jeg egentlig ikke bryde mig helt om" sagde han med et smil og nikkede let for sig selv. Han gik med ned af havegangen. "Det går nok. vi kan ikke alle samme lege husmor som mig" sagde han med et smil og et enkelt bestemt nik
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 23:02:52 GMT 1
Charlie rødmede lidt og fik låst døren op og tog ham med ind i huset, det vat ikk rodet som sådan, han havde bare utrolig mange kultur genstande både magiske og alm ting, rundt på hylder og i loftet, og bøger over alt " ja det er vist tydeligt jeg ikk har en husmor som dig i mit liv" smilede han charmerende og gik ud i køkkenet og satte posen
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 23:11:14 GMT 1
"Så slemt er det nu heller ikke for at være ærlig" sagde han med et smil og så sig lidt om i mens han tog sine sko af. Han synes nu ikke det var helt så slemt som Charlie synes det. Han synes det var rart at se et anderledes hjem. Hans eget var meget gammeldags indrettet og så igen også praktisk anlagt da de trods alt var to.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 23:16:21 GMT 1
Charlie elskede stil men havde det ikk i hans hjem, han boede der jo ikk hele året " han betragtede luc lidt og smilede sødt til ham, men hvad har du fet tiden til at gå med" spurgte han imens han pakkede sine vare ud han havde ikk fået jakken af endnu, da han var lidt forvirret " øh vil du forresten ha te eller noget andet" spurgte han med hovedet i et af de nederste skabe under bordet
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 23:24:56 GMT 1
"Åhh. Mit arbejde" sagde han roligt og fik sat alle poserne fra sig og så over på ham. "Forresten hvad var det for noget med at du kunne bruge en som mig i dit liv?" spurgte han med et hævet øjenbryn og kunne ikke lade være med at betragte hans bagdel let da han stod med den sådan i vejret. "Øh bare hvad du helst vil ha." sagde han med et smil og ledte let rundt efter køkkenet for ikke at blive taget i at betragte hans bagdel
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 23, 2012 23:30:11 GMT 1
" nå der har måske været meget at se til?" han rejste sig og satte vand over til te på gaskomfuret og kom til at rødme " det var ikk det jeg øh mente, mente en husmor der øh kunne passe huset og sådan" mumlede han med ryggen til og rødmende, inden han fortsatte med at pakke ud og havde noget bøvl med at nå oven på skabet hvor teen stod, og så over på luc " kan du nå den luc" spurgte han sødt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 23, 2012 23:54:59 GMT 1
Han nikkede ganske let til om der havde været meget. "Ja jeg går meget op mit arbejde som jeg sagde første gang. Det er også derfor jeg ikke har så mange fri dage" sagde han med et smil over sine læber og nikkede let for sig selv. "Så siger vi det" sagde han med et mindre grin og nikkede let til om han kunne nå. Han stilte sig ind bag ham og rakte op efter teen og fik ved et uheld ramt Charlie's bagdel en smule
|
|