Charlie Rose
PROFESSOR
:: L?RER :: L?rer i Besv?rgelser
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 0:22:13 GMT 1
" sagde vist ikk husfar, men det kunne jeg sikkert godt bruge " drillede han og spiste og drak af vinen inden han rakte den hen for at skåle med ham igen, han nød at være sammen med luc på den her måde, det var hyggeligt
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 0:31:21 GMT 1
"nej du brugte et andet ord" sagde han med et glimt i øjet og skålede tilbage. Det her var ret så hyggeligt. "Ved godt du måske ikke vil høre det, men har du nogensinde fået af vide du er smuk?" spurgte han stille og bed sig en smule i læben inden han tog en tår af sit glas og sætte det ned inden han spiste videre.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 0:37:42 GMT 1
Charlie smilede " det har du nok ret i" han drak lidt efter deres skål, og rødmede nu kraftigt og var nød til at se ned i sin tallerken, og bed sig i læben, sandt og sige var der aldrig nogen der havde sagt det til ham. Han drak lidt mere og så stadig ned " néj, nej det er der aldrig nogen der har sagt til mig" hviskede han og blev lidt nervøs men ikk på den dårlige måde
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 9:50:01 GMT 1
"Men det er du" sagde han med et smil over sine læber og lænede sig let frem for at stryge ham på kinden. Charlie var virkelig kær når han sad på den der måde. At han blev så genert og han blev så forlegen over man sagde sandheden til ham var ganske prisværdig på alle mulige måder og Luc kunne ikke andet end holde af når han gjorde det.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 11:54:45 GMT 1
Charlie bed sig i læben og så kort på ham inden han spiste og drak lidt af glasset " du- du er også smuk" fik han mumlet og bed sig i læben, han så lidt ned på sin tallerken han havde nydt strøget over kinden, og det havde man også kunne se på ham
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 21:50:48 GMT 1
Luc så det bare det som han var genert. Han kunne jo ikke vide andet. Det skulle han dog nok lære en dag. "Det vil jeg da huske" sagde han med et smil og lod være med igen at understrege at Charlie havde sagt han var hetero for så ville han aldrig havde en chance hvis det kom så langt. En ting som Luc et sted var sikker på det godt kunne komme til idet den del han kendte af Charlie var ret meget værd.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 21:58:22 GMT 1
Charlie rejste sig og skyllede sin tallerken, og så lidt ned på ham " tak for mad, det smagte fantastisk" hvisked han lidt og så over på ham, han vidste ikk om han var hetero eller homo, måske bi, han havde jo ikk undersøgt det
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 22:30:01 GMT 1
"Jamen jeg er glad for du kan li det så" sagde han med et varmt smil over sine læber og rejste sig selv op for at skylle af efter sig og tog af bordet nu han var igang. Det kunne han ligeså godt. "Så hvad skal vi så når vi er færdige? Bare hjem til mig?" spurgte han med et smil over sine læber og begyndte at skylle resten af også nu han var igang og gemte nogle af resterne så Charlie nemt kunne varme det op dagen efter.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 22:35:22 GMT 1
Charlie så på ham og gik hen og lagde sine arme om ham " jeg vil gerne lige i bad inden vi tager af sted, er det okay med dig" hviskede han stille og strøg hans ryg stille " tak, jeg vil se frem til maden i morgen" smilede han og tørrede bordet af
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 22:53:03 GMT 1
"Jamen det er fint med mig. Vi har jo stadig noget tid endnu" sagde han med et smil over sine læber og så lidt på ham som han gjorde bordet klar mens han selv fik skyllet af og sådan. "Jamen så lidt. Tænkte du kunne bruge noget nemt" sagde han med et varmt smil og fik det sat ind i køleskabet så det var noget nemmere for ham
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 22:58:44 GMT 1
Charlie smilede lidt " du tager bare noget at drikke og sådan imens jeg er væk" han smilede og gik ud på badeværelset, og gik i bad lidt efter mest fordi han ikke havde været det om morgnen
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 23:24:31 GMT 1
Han nikkede let til han bare kunne tage noget at drikke. "Vil du gerne have jeg skal være fuld eller hvad?" spurgte han med et smil og grinte så lidt for sig selv. Han sætte sig ned ude i køkkenet og tog sig et glas vin mere. Han var nu sikker på der skulle mere til han ville blive fuld, men han synes nu stadig det var ganske sjovt at drille Charlie med det alligevel
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 26, 2012 23:29:41 GMT 1
Efter lidt tid kom Charlie ud i køkkenet med et sort håndklæde om livet og smilede lidt " undskyld beklædningen, kan blot godt lide at luft tørre på denne måde" smilede han og gik hen og stod op af bordet " hvad siger du til vinen"
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 26, 2012 23:54:05 GMT 1
"Det er skam ok Charlie. Jeg er sikker på jeg kan klare det" sagde han med et smil over sine læber og betragtede ham ganske kort. Han hældte noget vin op i hans glas bare for at han ikke skulle sidde med det helt alene. "Jamen den er god og jeg vil ikke drikke den alene. Så bliver jeg bare stiv" sagde han med et lille grin og tog en tår af sit glas. Han havde dog drukket noget mens Charlie havde været væk
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 27, 2012 0:00:10 GMT 1
Charlie tog imod glasset og så på ham med et smil på læben " du har da drukket en del imens jeg var væk" drillede han og drak lidt af glasset og satte det på køkkenbordet, og betragtede luc lidt " og du kan jo godt tåle at drikke " smilede han sødt
|
|