|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 12:23:15 GMT 1
Han nikkede med et nik og så tilbage i hans øjne. Han havde lige nået at sætte sig ned da han så hvad Charlie lavede. Han sætte koppen fra sig og gik hen til ham. "Jamen Charlie dog. Hvad er der med dig idag?" spurgte han roligt og lod sit blik glide henover hans overkrop som han stod der overfor ham. Ikke for at betragte den, men tjekke om han var kommet til skade. "Lad mig tage mig af den der" sagde han med et smil og tog skjorten ud af hans hånd så Charlie kunne finde en ny skjorte i mens
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
:: L?RER :: L?rer i Besv?rgelser
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 13:22:53 GMT 1
Charlie var tydeligt rød ned over bryst og mave " tak " mumlede han tydeligt pinligt berørt over det der skete og gik hen til håndvasken for at tage koldt vand på en klud og suppen den imod det røde mærke
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 15:28:39 GMT 1
Han fugtede skjorten og tog sin stav for at svinge den let. Nok var han ingen healer, men han kunne godt finde ud af at ligge et mere koldt lag over hans brystkasse. "Er du ok?" spurgte han stille og sendte ham et blidt smil inden han valgte at fokusere på hans skjorte igen der hurtigt blev ren. Han glemte alt om at han ikke havde fået svar på hvad der var med Charlie
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 15:50:19 GMT 1
Charlie gispede da det blev holdt på hans bryst, han bed sig i læben og rødmede " ja jeg er okay, er bare lidt klodset når Jeg bliver nervøs" hviskede han da det var sandt nok, han så lidt over på luc inden han så ned af sig igen flov over det der var sket
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 16:07:25 GMT 1
"Nervøs for hvad dog?" spurgte han stille og fik pletten fjernet på hans skjorte og lod sit blik glide over på ham efter han havde spurgt ham. Det var egentlig mest af alt fordi han var bekymret nu hvor han havde tabt teen udover sig selv. Han lod sit blik glide tilbage på skjorten for det var nemmere for Charlie at svare end at vide Luc kiggede på ham
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 16:17:21 GMT 1
" øh ikk noget " mumlede han og bed sig i læben og gik ind i soveværelset for at få en skjorte på, mest var det bare en måde at flygte på og han brugte også ret lang tid på at lukke sin skjorte da han tænke på hva der gik a ham
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 16:38:02 GMT 1
Luc hævede let det ene øjenbryn. Han rystede let på hovedet af det inden han valgte at se let efter ham. Han forstod ikke helt hvad der var med ham, men noget sagde ham at han var en del af det og at Charlie flygtede en smule fra tingene for så lang tid kunne man heller ikke bruge på at skulle finde en ny skjorte og tage den på.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 16:58:44 GMT 1
Efter noget tid kom han tilbage og smilede lidt til ham inden han tog en ny kop te og tog skjorten " tak for hjælpen " smilede han og gik ud og hang skjorten til tørre ved alt det andet tøj der hang ude, og kom tilbage og satte sig igen
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 17:08:23 GMT 1
"Så lidt" sagde han med et smil over sine læber og betragtede ham da han kom tilbage for at tage skjorten der var våd. Luc stod lidt i sine egne tanker og blev hevet ud af dem da Charlie kom igen. "Undskyld, men hvad er der med dig idag?" spurgte han stille da Charlie havde fået sat sig ned med sin te. Han virkede anderledes end han plejede at være selvom han naturligvis ikke kendte ham så meget igen
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 17:19:15 GMT 1
" undskyld, du forvirre mig bare og ved ikk hva Jeg skal gøre af mig selv" sukkede han og drak lidt " er ikke van til at blive behandlet sådan af andre" hviskede han og så på ham
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 17:41:36 GMT 1
"Forvirre dig? Er det mine kys du hentyder til?" spurgte han stille og betragtede ham let inden han selv tog en tår af sin te. Han ville gerne kunne hjælpe ham, men Charlie virkede privat på det der punkt og derfor ville det nok ikke være så let. "Jeg er blot mig selv. Det ligger vist til den nye generation af McKenzie og vi er trods alt gentleman. Jeg ønsker dig blot du har det godt selvom jeg knapt kender dig og der er noget over dig som giver mig lyst til at prøve at kysse dig" forklarede han sig selv roligt da han ikke var helt med i hvad det var han mente
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 18:15:08 GMT 1
Charlie nikkede og så på ham "det gør heller ikke noget du kysser mig " hviskede han og lænede sig frem og kyssede ham blidt " Jeg bliver bare nervøs om du leger med mig luc, Jeg tænker meget på dig " indrømmede han " også selv om vi ikk har kendt hinanden så længe " indrømmede han
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 18:34:15 GMT 1
"Sikker?" spurgte han stille og bed sig selv let i læben inden han mærkede Charlie gav ham et kys. Han nåede også at gengælde det og smilede let for sig selv. "Skal du ikke være Charlie" sagde han stille og tog fat i hans hænder for at give hans håndryg et blidt kys. "Nok kender vi ikke hinanden meget, men den person jeg kender vil jeg gerne lære bedre at kende før jeg gør mere af nogen art" sagde han stille og håbede egentlig bare ikke at han ikke ville flygte om lidt. Det var jo ikke fordi Luc ikke var interesseret i ham, men han tog det bare lidt stille og roligt.
|
|
Charlie Rose
PROFESSOR
|
Post by Charlie Rose on Apr 24, 2012 19:48:56 GMT 1
Charlie nikkede lidt og drak af sin kop han var bare lidt forvirret lige nu men overlevede nok " hvor er din bror så henne idagog nyder han sin ferie " spurgte han og drak lidt te
|
|
|
Post by Luc François McKenzie on Apr 24, 2012 19:59:07 GMT 1
Han tog fat i hans ene hånd igen og kyssede den ganske blidt. "Du kan stole på mig" sagde han med et smil over sien læber, men kunne dog godt forstå hvis han var forvirret. "Han er skam på vej hjem fra Frankrig, men af en eller anden grund har han valgt muggler transport så skør som han til tider kan være" sagde han stille og sendte ham et varmt smil da han havde sluppet hans hånd igen
|
|