|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 16:26:41 GMT 1
"Jeg har jo ikke gjort noget og hvis du har slået dig kan du da ikke bare ligge her. Hvis du har slået dig hårdt og der kommer sår skal det renses" sagde han ganske roligt og så lidt fra ham og til hans knæ da han lagde sig ned. Marek kendte jo ikke til hans drømme. De mindede jo egentlig lidt om hans egne. Bare med modsatte fortegn. Han ville sikre sig han var ok. Desuden ville han jo gerne være nær ham når han endelig efter 7 år havde taget sig sammen til at nærme ham.
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 16:32:27 GMT 1
arkimedes havde slået hul på sit knæ. og det blødte ned af hans ben, et gammelt sår der var gået op, han sukkede og selv om hans bukser blev blodige ved knæet mumlede han bare at han var ok, han ville bare dø i fred, eller nu over drev han nok en smule, han var bare genert jo
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 16:58:03 GMT 1
Marek så lidt på hans knæ igen og hørte godt hans mumlen om han var ok og rystede så let på hovedet. Han rakte ham en hånd. "Kom. Dit knæ bløder så jeg skal have fat i noget vand" sagde han og sendte ham et svagt smil da han gerne ville hjælpe ham. Desuden hvis han kom til at rense hans sår kunne han være en smule alene med ham. Han turde dog stadig ikke hinte det mindste om hvad han synes om ham. Det var virkelig for farligt når han ingen idé havde om hvad køn Arkimedes var til selv
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 17:05:32 GMT 1
Arkimedes sukkede og rejste sig modvilligt, og hvde ondt i sit knæ, så han næsten ikke kunne gå, han havde nok fået et slag, han sukkede og så ned " hvor vil du få vand" mumlede han stille og så lidt på ham, denne smukke fyr der endelig var tæt på ham, han var nød til at kigge væk igen
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 17:26:47 GMT 1
Da Arkimedes kom op og stå lagde han let sin arm om ham så han kunne støtte noget bedre end han kunne lige nu. Det var ganske tilladt at hjælpe til i sådan nogle situationer. "Fra et af toiletterne" sagde han ganske roligt og håbede bare lidt han gik lov til at støtte ham. På den måde ville Arki også nemmere kunne kigge ned hvis det var det han ville. Han havde trods alt ikke rigtigt lagt mærke til det vilde. Han synes det virkede ret så normalt for en der ikke var til fyrer.
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 17:39:24 GMT 1
Arkimedes sukkede men gik så med ham, han kunne jo lige så godt få den hjælp han kunne, han rødmede lidt " tak for hjælpen?" mumlede han og gik imod slottet, op syntes det var dejligt han rørte ham og var ved at smelte, han sukkede stille og gik ind på slottet med ham han rødmede da flere kiggede
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 18:02:21 GMT 1
"Ingen grund til at takke mig endnu" sagde han ganske roligt og begyndte at gå ind mod skolen velvidende at det her var det tætteste han ville komme på ham. Eller det var han sikker på det var og skubbede let døren op indtil et af toiletterne da de var kommet ordentligt rundt for så at skubbe let til en båsdør så Arkimedes kunne sætte der mens han fandt noget han kunne komme til at rense hans sår med selvom det her var meget muggler like og der sikkert var en nemmere måde, men han læste ikke til healer så han vidste det ikke og han tænkte heller ikke lige over det. Han fugtede noget papir og gik tilbage og skubbede op i hans bukser for at begynde at rense hans sår. "Det er egentlig ikke så slemt, men du skal altså passe på en anden gang. Jeg er ikke farlig så du behøver ikke løbe væk fra mig" sagde han ganske roligt mens han sørgede for at rense hans sår og kiggede derfor kun på det
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 19:07:27 GMT 1
Arkimedes rødmede og så lidt ned på ham, hvorfor så han dog så dejlig ud, det vaar sikkert bare på grund af hans blod, han ømmede sig og bed sig i læben, det var akavet det her, og han var ikke så glad for at vise sine ben frem, han lukkede lidt sine øjne og holdt vejret en smule
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 19:12:59 GMT 1
Han så en smule op på ham da han hørte han ømmede sig. "Gør det ondt?" spurgte han stille selvom det lidt gav sig selv når han sad og ømmede sig. Det var først nu han lagde mærke til den røde kulør i hans ansigt og regnede med det måske var fordi han fandt det pinligt at en anden skulle ordne hans ben. Han valgte dog at tage chancen da de var alene og gav blidt hans sår et kys. "Så nu skal det nok få det bedre" sagde han stille og rejste sig op inden han sank en klump spyt da det gik op for ham hvad han lige havde gjort
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 19:18:12 GMT 1
arkimede nikkede lidt og så ned på ham om mærkede hvordan det sveg ved kysset, så han gispede , og troede ikke sine egne øjne, men sagde ikke noget så bblot på ham, nu rødmede han for alvor, men vidste ikke hvad han skulle sige, gøre eller om han skulle løbe sin vej, han missede lidt med sine øjne
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 19:28:27 GMT 1
Marek lagde godt mærke til hans rødmen og bed sig en smule i læben. Han kunne godt høre de var alene og hans hjerte sprang et par slag over. Han skubbede døren lidt i bag sig så Arkimedes ikke bare sådan lige kunne stikke af igen selvom han var sikker på Arkimedes ville løbe væk om lidt da han lænede sig frem mod hans øre. "Hvis du ikke er til fyrer hvorfor rødmer du så sådan?" hviskede han med en mild stemme mens han holdte fast i hans skjorte så han ikke bare stak af fra ham igen inden han gav ham et kys på halsen nær øret. Han håbede lidt at Arkimedes bare ville stivne for han havde sådan lyst til at give ham et kys på munden og se hans reaktion
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 19:33:46 GMT 1
Arkimedes gispede da drengen tog fat i ham og prøvede desperrat at komme ud, "nej jeg vil ikke, jeg rødmer ikk, jeg, jeg er forpustet" mulede han og prøvede at komme læk, men ved kysset stivnede han og pressede sig op i et hjørne " lad mig så gå" hviskede han og så ned i gulvet mere rød i kinderne
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 19:39:12 GMT 1
Han rystede let på hovedet af ham til det første og lagde mærke til hvordan han stivnede. Han grinede let for sig selv og havde et lusket smil over sine læber. "Så siger vi det Arkimedes" sagde han og blinkede let til ham inden han lod sin tungespids glide op af hans kind og pressede ham ind i hjørnet inden han gav ham et kys på munden let og rykkede sig så og slap ham så han kunne stikke af. Han havde haft lyst til at give ham et kys og havde endelig fået det gjort efter så mange år selvom det langt fra var på en særlig sød måde. Man han havde bare ikke kunne lade være og det var nød til at se ud som om han ikke selv var til fyrer så heller være et svin lige nu og have en grund til at komme og sige undskyld en anden gang.
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 19:44:52 GMT 1
Arkimede prøvede at skubbe ham væk, og havde fat i hans skjorte, og da han så kyssede ham gispede han, og lukkede sine øjne, har var lige ved at gengælde kysset, men gjorde det ikke, da drengen stoppede så han på ham "Du er til fyre?" Mumlede han og så godt han kunne komme ud, men stak ikke af endnu, han ville ha svar, eller mere? alt var forvirrende lige nu
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 19:53:20 GMT 1
Han mærkede han tog fat i hans skjorte og hvordan han forsøgte at skubbe sig selv væk derfra. Han smilede lige lumsk da Arkimedes så på ham. "Må du virkelig selv regne ud og hvis du siger noget om det her til andre så fortæller jeg til alle at du rødmer over hvad en fyr gør ved dig" sagde han og blinkede let drillende til ham inden han tog fat i ham og skubbede ham op af døren. "Men nu skal jeg hjælpe dine tanker på vej" hviskede han stille og lod sine læber finde hans igen for alle de år hvor han havde benægtet sine følelser for ham gled indover ham og nogle af alle de ting han havde haft lyst til skyllede bare indover ham så han mistede et øjeblik sin hjerne for normalt var han slet ikke så ond ved andre. Tværtimod
|
|