|
Post by Monday Oscar Lockwood on Sept 26, 2011 14:09:04 GMT 1
I WANNA BE LOCKED IN A CAGE
[/color] -------------------- I WANNA BE STRAPPED IN A CHAIR[/color][/font][/center] Monday Oscar Lockwood - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - [/color] - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - [/color][/center] I WANNA BE WHERE YOU ARE
[/color] --------------------IF MY INSANITY COMES[/color][/font][/center] FULDE NAVN:FØDSELSDAG & ALDER: BLOD: SEXUALITET: JOB: LOYALITET: STAV:
WRAPPED UP INSIDE YOU
[/color] --------------------I WANNA BREAK MY LEGS[/color][/font][/center] ANSIGTSBESKRIVELSE: KROPSBESKRIVELSE: FACE CLAIM:
IN CASE OF THOUGHT TO ESCAPE
[/color] --------------------KEEP THE HAMMER OUT OF MY REACH[/color][/font][/center] PATRONUS: DEMENTOR: DRØMMESPEJLET: BOGGART: AMORTENTIA: STYRKER: SVAGHEDER: LIKES: DISLIKES: GENERELLE PERSONLIGHED:
IF MY POUNDING IMPULSE COMES
[/color] --------------------WRAPPED UP INSIDE YOUR ARMS...[/color][/font][/center] NATIONALITET: FØDEBY & NUVÆRENDE BOSTED: FAMILIE RELATIONER:
[/i] James Lockwood, 54 år, arbejder hos Ministeriet for Magi. Mor: Olivia Lockwood, 53år, arbejder som healer. Lillesøster: Hailey Lockwood, 17år, elev på Hogwarts. Lillesøster: Amy Lockwood, 11år, elev på Hogwarts.[/ul] DYR:GENERELLE HISTORIE:[/font][/size][/blockquote] LOCKED UP INSIDE YOU
[/color] --------------------HOLD ME DOWN 'CAUSE I WANT TO KNOW YOU[/color][/font][/center] NAVN I C-BOX: ALDER: KØN: ANDET:
YOU BRING CALM TO MY RAGE
[/color] --------------------YOU ARE LIFE AND I'M THIRSTING FOR YOU[/color][/font][/center]
|
|
|
Post by Victoria Kenward Goodwin on Sept 26, 2011 19:09:49 GMT 1
AFVENTER
Lad mig med det samme sig, at jeg synes det er en super fin profil! Flot sans for detaljer, og så er historien om armbåndet rigtig nuttet! n_n Og hvad angår kroejere kan jeg rigtig godt lide beskrivelsen af Lionel xD Han er lige som man kunne forestille sig en gammel ensom barmand være ^^
Grunden til at jeg har sat profilen til afventer, er lidt med hans tid på hogwarts. Jeg elsker historen med den rumænske dreng, men jeg kan ikke lade være med at spekulere på to ting: - Hvor får han eliksiren fra? Lionel slår mig ikke til at være en super mægtig troldmænd (bortset fra det med imperio selvfølgelig), men jeg går ud fra det er ham der har lavet den? - Hvordan har han eliksiren med på Hogwarts? For han skal jo have med til måneder af gangen, så det fylder selvfølgelig en del. Hvordan undgik han at folk på skolen bemærkede det? (hvis du ikke har tænkt over det, så kan vi sagtens finde en løsning - jeg spekulerede bare over det)
Men det er en rigtig flot profil, så der er bare lige de sidste ting her, jeg gerne vil have styr på før profilen bliver godkendt n_n
|
|
|
Post by Monday Oscar Lockwood on Sept 26, 2011 23:20:18 GMT 1
Rigtig gættet, at det er Lionel der lavede eliksiren til Monday. Jeg havde i hovedet, at Lionel egentlig var en mand, der havde hele livet for sig, men grundet uheld og udstråling aldrig har fået, hvad han ønskede. Hans liv er blot gået galt. Dygtig troldmand indeed, men har bare aldrig fået udnyttet sin dygtighed. - Men da Monday blev ældre lærte han selv at lave den, med Lionel som sin "lærer". Mht. hvordan han skulle kunne medbringe sig det, ja, den havde jeg ikke lige tænkt på, men hvis du har nogle forslag, vil jeg hellere end gerne høre dem? Måske Hulkende Hulda's toilet? Eller, får det bragt pr. ugle? Ugh, ved det ikke. Har du nogle forslag?
Og tusind, tusind tak for komplimenterne! Jeg er også selv rimelig tilfreds med ham, så tak for de fine ord. Det er jeg glad for.
|
|
|
Post by Victoria Kenward Goodwin on Sept 28, 2011 16:11:16 GMT 1
Undskyld ventetiden! Helt fint med Lionel ^^ Men hvor lavede Monday eliksiren? Den er trods alt ikke nem at lave, og skal laves over en lang periode, så det kunne nok ikke rigtig gøres på Hogwarts uden der var nogen der opdagede det? Pr. ugle er en mulighed, men det vil nok vække opsigt - så måske var det nemmere at kaste en rummelighedbesværgelse over en taske/kuffert, som så kan rumme rigtig meget af eliksiren. Så kan han have med til et halvt år, og så fylde op når han skal hjem på juleferie?
|
|
|
Post by Monday Oscar Lockwood on Sept 28, 2011 18:38:51 GMT 1
Helt i orden, rummelighedsbesværgelse it is! Jamen så siger vi det; at Lionel bryggede al polyjuice-eliksiren til ham og gav ham med til et halvt år.
|
|
|
Post by Victoria Kenward Goodwin on Sept 30, 2011 17:23:06 GMT 1
GODKENDT!
Så kom det hele på plads, og undskyld igen for ventetiden n_n Det bliver godt at se Monday komme igang på siden, for alvor!
Happy RP'ing!
|
|