|
Post by Elvolganta von Blackserpent on Aug 17, 2011 22:31:12 GMT 1
Elvolganta så på Romeo med en varm munterhed, der ikke blev set alt for ofte hos ham og svarede i samme let grinende tonefald "Jeg må erkende at jeg aldrig har taget mig tid til at undersøge sagen nærmere, men jeg formoder at det muligvis har noget at gøre med mine forældre.."
|
|
|
Post by Romeo Botticelli on Aug 17, 2011 22:41:07 GMT 1
Romeo rynkede sine bryn let over hans lette måde at tage dette på. og lagde brevet over til ham og drak af koppen med et enkelt smil "hvordan går det med deres elever og undervisningen? kan de alle følge med i timerne og alt det der" han så lidt på ham
|
|
|
Post by Elvolganta von Blackserpent on Aug 17, 2011 23:05:37 GMT 1
Han nikkede stille og smilede fortsat til Romeo "Der er flere og flere, som klarer sig bedre end man ville forvente, dette er gældende for næsten alle klasser jeg underviser.. Der vil dog altid være dem som kun lige vil bestå sine eksamener, men så vidt jeg kan se burde alle om ikke andet bestå det vitale fag som mit fag jo er" Hans stemme havde konstant været varm og rolig og han begyndte herefter at åbne det sidste af de to breve, som rektoren havde medbragt
|
|
|
Post by Romeo Botticelli on Aug 17, 2011 23:17:22 GMT 1
ROmeo smilede og nikkede Det lyder jo fornuftigt " han drak af koppen "Hvilken årgang kommer nu her?" han satte koppen fra sig og så på brevet, han ville jo ikke forstyrre for meget
|
|
|
Post by Elvolganta von Blackserpent on Aug 19, 2011 3:35:48 GMT 1
Elvolganta smilede stille og nikkede, før også han drak lidt af sin te "De næste der kommer er 3. årgang Huffelpuff og Ravenclaw.. Jeg tænker at vi skal igang med vampyrer idag" bemærkede han roligt og tankefuldt, og drak atter en tår af sin te, før han igen lod koppen stille på bordet, endnu med et stille smil over sine læber
|
|
|
Post by Romeo Botticelli on Sept 7, 2011 23:40:25 GMT 1
Romeo smilede venligt til professoren " arh vampyre er sådan et spændende fag, jeg kan huske dengang jeg selv var elev, jeg gik op i det med liv og sjæl. og ville så gerne møde en" han lo lidt og drak af koppen " sådan er det heldigvis ikke i dag, er dog kommet en smule til fornuft alligevel." han så over på ham og grykede kort sine bryn " det er jo heller ikke fordi det vrimler med dem som i en eller anden dårlig muggler film" han havde da set den slags dengang han ikk var rektor men det var jo mange år siden, han lod som om han ikk var magiker, nu boede han jo i den magiske verden, med sin smukke kone
|
|