|
Post by Maggi Lynette Angelica Milton on Sept 9, 2011 21:57:11 GMT 1
Det var lørdag morgen og Maggi sad ude på en bænk på en af de store gange. hun sad lænet op af væggen og kiggede ud på området, vandet som hun kunne se derfra hvor hun sad, hun smilte let ved synet før hun lukkede øjnene og lænede hovedet mod ruden, alt havde haft sin inflydelse på hende de sidste par dage, Miranda hendes 'veninde' som havde valgt at gå imod hende og hendes forhold med Victor, plus at sidste gang hun var hjemme havde hun haft en hel del at tænke på, alt var ligesom sat i stå for hende lige i øjeblikket, hun nød selfølgelig livet, men der var meget hun ikke vidste hvad hun skulle gøre med sig selv, hun hadet at tage valg, og hun hadet at skulle leve op til forventninger.
På hendes skød lå der et brev fra hendes far der havde sent hende et af sine ugelige breve om hvordan det gik derhjemme, og hvordan de alle savnede hende, men der stod ikke noget om hvornår hun kunne komme hjem igen, hvilket var noget hun ventede meget på at få afvide. hun åbnede øjnene igen så ud af vinduet, så på vandet med et lille smil, det så, så smukt ud, så betagende og alligevel var det så farligt, nok en af de få ting en magiker ikke rigtigt kunne gøre noget ved, det var naturen. hun så på det i et stykke tid før hun igen tog brevet op og puttede det i lommen, parat til at rejse sig hvis Miranda eller nogen anden kom hen til hende, hvilket hun ikke rigtigt regnede med at nogen gjorde.
|
|
|
Post by Davin McCaffrey on Sept 9, 2011 22:17:02 GMT 1
Davin havde haft vagt i nat og var stået tidligt op så han var lidt grødet i det, han gabte da han gik hen af den store gang og så kort op fra gulvet og fik øje på Maggi, han så sig lidt om for at se om de var alene, normalt snakkede de ikke sammen på skolen, men de havde da mødt hinanden før, han smilede lidt til hende og satte sig ved siden af ham "Hejsa maggi, hvordan går det med dig" han rømmede sig lidt og smilede venligt
|
|
|
Post by Maggi Lynette Angelica Milton on Sept 9, 2011 22:25:49 GMT 1
Mag så hurtigt op da der blev talt til hende, smilte let. "Heey D.." hun klappede let på sædet ved siden af sig selv, det var ikke en skam at blive set sammen, sådan som alle talte om familier. hun sukkede let før hun langsomt så rundt og så så på ham igen. "Det går fint.. " Ja det gik fint men man kunne sagtent høre hun holdte noget skjult på den måde hun snakkede, det ville han nok også høre når han nu kendte hende så godt. hun smilte let før hun så rundt igen. "Hvad med dig selv?" hun smilte lidt mere nu, også fordi hun prøvede at skrue samtalen væk fra sig selv, hun var så vant til alt handlede om hende jo, popularitet.
|
|
|
Post by Davin McCaffrey on Sept 9, 2011 22:45:47 GMT 1
Davin så på hende og smilede venligt " Jeg har det fint men er lidt træt, det var en lang vagt i nat" han kløede sig i håret og så på hende " det lyder som om der er noget galt maggi?" han så spørgende på hende og håbede hun ville fortælle hvad der skete i hendes liv han var god til at blande sig
|
|
|
Post by Maggi Lynette Angelica Milton on Sept 9, 2011 22:50:14 GMT 1
hun kom med et lille grin, smilte let til ham før hun langsomt lænede sig tilbage mod væggen. "Dig kan jeg vidst ikke nare" sagde hun med et smil på læben. "Miranda har bare besluttet sig at være en idiot istedet for en veninde.. hun går rundt og finder på løgne om mig til mig og Victor går fra hinanden" sagde hun roligt, hun havde jo end ikke fortalt hun var begyndt sammen med en, det skulle hendes far nok heller ikke vide, han ville bare komme på uanmeldt besøg i arbejds tiden for at tage fat i ham, han havde altid været overbeskyttende med netop det. hun smilte let til ham før hun langsomt så op i loftet og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Davin McCaffrey on Sept 9, 2011 23:16:20 GMT 1
"det er da ike sødt af hende, hun er da ikke en særlig god veninde,"mumlede han og så på hende " havde faktisk godt hørt at i var sammen" han var jo vejleder og typen der var godt til slader og den slags, så han vidste meget om de andre elever, han så ud af vinduet og gabte "Han er sød ham victor"
|
|
|
Post by Maggi Lynette Angelica Milton on Sept 9, 2011 23:21:08 GMT 1
hun så på ham med et lille smil. "Overfor mig er han" sagde hun, hun mente ikke at det var noget at snakke højt om. hun så roligt på ham før hun så frem for sig et øjeblik, rykkede sig ud før hun puffede ham ind mod væggen, grinte let, godt nok var han yngre end hende men han var hendes 'fætter' hun smilte sødt til ham før hun langsomt lænede sig ind mod ham, brugte ham som pude, som hun havde gjort mange gange til middager og selvskaber. "Fortæl mig hvordan det går med dig, hvad du laver og sådan noget" smilte til ham igen.
|
|
|
Post by Davin McCaffrey on Sept 15, 2011 1:17:58 GMT 1
davin grinede og så ned på hende som hun sad der og smilede venligt til hende " det lyder som om du er rigtigt glad for ham " drillede han lidt og så ud af ruden "Der går fint med mig, jeg passer min skole, får gode karakter og prøver på at få en kæreste, er ikk så heldig der" grinede han og så atter på hende
|
|
|
Post by Maggi Lynette Angelica Milton on Sept 16, 2011 10:48:22 GMT 1
hun smilte op til ham som hun sad der og 'puttede' så lidt ud af vinduet også. "Hvorfro går det ikke så godt med at få en kæreste?" hun så roligt op på ham igen med et smil. "Hvis det er kan jeg da godt give dig et lille råd om hvad piger godt kan lide" hun grinte let idet hun havde sagt det og lukkede øjnene lidt. "har du hørt noget hjemme fra?"
|
|