|
Post by Mimi C. Dust on Aug 29, 2011 21:37:39 GMT 1
For one of Dominic's chars ^^
Det havde været en halv lang weekend for Mimi og alligevel så havde det være en god en på grund af hun havde været hjemme ved hendes kusine og den del af familien for at fejere kusinens fødlelsedag. Men da det var blevet aften så var Mimi taget hen på den utætte kedel for at overnatte inden at hun skulle tilbage på skolen igen dagen efter og den eneste grund til at hun ikke kunne sove derhjemme var på grund af huset var fuldt opad folk. Hendes tvillingbror var vist nok tage over til en af hans veninder hvis hun huskede rigtig og dog, så vidste hun blot, at han ikke var med hende på den utætte kedel.
Men da Mimi kom ned i selve det, som udgjorde baren så lagde hun godt mærke til nogle genkendelige ansigter oppe ved selve baren og alligevel så satte hun sig over ved et tomt bord, som var et vindue. Men Mimi havde taget en bog med sig ned og næsten ligesom hun havde sat sig ned så var en af de tjener, som var på arbejde den aften kommet hen til hende for at hører hvad hun kunne sig af drikke hvilke hun svaret med at det bare skulle være en kop te. Men hun vente hurtigt sin opmærksomhed imod bogen, som hun havde taget med og det var en af dem, som de skulle bruge i muggle studier - selvom det var en af de mest kedelige fag der overhovedet fandtes efter hendes mening og en af de fag, som hun glæde sig til, at slippe for når hun forlod Hogwarts til sommerferien. Dog, så vidste hun ikke lige helt hvad hun så skulle gå igang med.
Men bare det, som Mimi havde valgt at havde på den aften bestod af et par lyse jeans samt en sort tank top, hvilke blot udstålelet det at hun ikke lyst til at feste den aften og det kom fra at hun havde været med til at fejere fødelsedagen, som hun havde været til. Men selvom det var noget tøj, som hun havde på ikke var noget særligt så sad det alligevel helt perfekt omkring hendes krop og bare måden, som hendes finger samt måden, som hun sad, var næsten noget, som kunne havde været taget ud fra muggle eventyr. Men lige at hele hendes væremåde kunne minde omkring hvordan en prinsesse ville være tænke hun ikke over og det lå bare så naturligt at hun var på den måde.
|
|
|
Post by Sean al-Kahmit on Aug 30, 2011 21:41:35 GMT 1
En person sad ved et bord længere hende, han sad i mørke gervanter og holde skjult øje med mimi. Sean genkendte hende straks fra et tidligere møde med hende i De tre koste Hogsmead.
Han håbede ikk at blive genkendt, også alligevel, da han på en måde havde savnet at snakke med mimi, men han ville ikke gøre sig til kende på nogen måde, for så ville der først blive ballade.
|
|
|
Post by Mimi C. Dust on Aug 30, 2011 22:06:40 GMT 1
Faktisk så da hun havde kommet ned i selve kro stuen så havde hun ikke rigtig ladt mærke til hvem der ellers opholdte sig dernede og hvis hun havde det så havde hun nok ladt mærke til en vis person ved navn Phillip, som hun virkelig hade, som pesten og aldrig ønskede, at havde noget, at gøre med igen. Hvilke bunde i et meget dårligt brud, som havde været mellem dem da de var gået fra hinanden.
Men dog, så havde Mimi ikke sidde længe alene før, at der kom en ung fyr hen og satte sig overfor hende "Hey skat. Ved at du har savnet mig" kom det fra ham falbet. Men bare lyden af den stemme gjorde, at Mimi mistede alt den glæde, som hun ellers havde haft indeni sig og så hun hen på Phillip med et blik, som var så koldt, at det kunne fryse helvet til is, hvis det var "Go to hell " kom det lige så koldt fra hende, som hendes blik var og det var yders sjælden, at der var nogle, som oplevet det blik fra Mimi, da hun normalt næsten altid havde en evne for, at holde hendes følelse i snor. Dog så havde de ord ikke rigtig nogle indvirkning på Phillip, da han blot blev siddende overfor hende med sit selvglad smil "ej come on babe.." startede han ud og dog, så havde Mimi ikke tænk sig, at hører på en ord, som han havde, at sige hvilke var derfor hun afbrød ham Ved du hvad Phillip? hvis du ikke smutter fra dette bord og holde dig langt væk fra mig så skal jeg nok personligt søge for, at nogle af dine hemmeligheder kommer frem og det har du vist ikke lige lyst til vel ?" lød det i en letter nedværderne tone fra hende og bare de ord fra hende var nogle, som fik Phillip til, at mistede hans talegave samt han begyndte, at blive bleg i hovedet, at se på. Der havde jo ikke være den ting, som de ikke havde haft delt dengang hvor de havde kommet sammen og Mimi var så ligeglad med Phillip, at hun ikke stod tilbage for, at lade hans hemmeligheder slippe ud i samfundet hvis han ikke lod hende være i fred.
Men sætningen, som Mimi havde sagt til Phillip fik ham til, at rejse og begynde, at gå op imod baren. Dog, da Mimi virkelig havde fået en mindre lyst til, at ydmyde ham så fik hun fat i hendes stav, som hun bevist holdte under bordet mens hun hviskede en næsten lydløs fortrylles. Staven var rettede imod en pose fyldt med frugter lidt længere fremme for hvor Phillipe og ligesom han skulle til, at gå forbi den pose så reveren den på den måde, at alle frugter trillede ud lige hvor han skulle til, at sætte sine fødder - Sådan at det endte, med at han vælde omkuld ovenpå frugterne og det udlyse en del latter af nogle af de andre indeni kroen. Men Mimi lod, som hun var gået igang med, at læse videre i hendes bog og hendes stav havde hun lagt langs med hendes ene lår. I virkeligheden så havde hun godt set alt sammen, som havde sket for Phillip og i hendes stille sind morer hun sig uendeligt over det. Phillip fandt åbnebart alt sammen utroligt pinligt på grund af han forsvandt lyn hurtigt udad døren, som ført ud til selve London.
|
|
|
Post by Sean al-Kahmit on Sept 9, 2011 9:18:11 GMT 1
Sean havde hørt, hvordan der blev snakket fra det sted, hvor Mimi sad. Han havde siddet og lyttet nøje efter, og da han hørte, hvordan deres samtale sluttede, vendte han sig om og så over mod dem.
Han så, at hendes, for Sean, ukendte ven rejse sig og gå, og kort efter ligge på gulvet, kunne han ikke lade være med at grine skjult. Da han så rejste sig for at smutte, rejste Sean sig og gik over mod Mimi.
"Hvad så smukke" sagde han med et smil på læben og satte sig foran hende og forsatte hans tale "det er godt nok et stykke tid siden, og hvor har jeg savnet dig lige siden"
|
|
|
Post by Mimi C. Dust on Sept 9, 2011 10:31:19 GMT 1
Egnetligt så havde hun ikke bemærkede, at der var nogle, som kom over imod hendes bord efter at Phillip var smuttede og faktisk så havde hun håbede på, at kunne komme til at sidde i lidt ro. Hvilke nok også var derfor hun var klar til at give person der pludselig henvente sig til hende svar på tiltale og dog, så da hun opdage det var ham, som de havde mødt i de tre koste så slappet hun mere af "Godaften" hilste hun mens hun forsøgte, at glemme alt om han lige havde kaldt hende for smukke på grund af det var noget, som hun ikke var enig omkring og faktisk så vidste hun aldrig rigtig hvad hun skulle gøre af sig selv når folk kommentere hendes look. Men hun kunne ikke stoppe sig selv fra at sige "Ja, det er ved at være noget tid siden. Men du har lige frem savnet mig ? " der lå også underne udtrykt henover hende mens hun så på Sean hvilke nok var hans navn og alligevel så var hun ikke helt sikker på det var Sean selvom hun var ret sikker på det begyndte med S. "Men hvordan har du haft det siden ?"
|
|
|
Post by Sean al-Kahmit on Sept 9, 2011 11:17:51 GMT 1
Han smilede lidt og sagde "du kan sikkert ikke kende mig i disse klæder jeg har på, lad mig gøre det lettere for dig at huske". Han slog et sving med sin tryllestav og så sad han i de samme klæder, som han sad i da de mødtes i de tre koste.
Han så på hende og sagde så "hmm, jeg har ikk rigtig foretaget mig noget...'lovligt'" han hviskede det sidste ord for ikke at blive opdaget, som en fra forbrydersiden.
Han kørte en hånd gennem sit lange bølget hår og sagde "åhh mit hår tager livet af mig nogle gange"
|
|