|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 2:12:25 GMT 1
Han så ham dybt ind i øjnene og lagde mærke til hvordan han skiftede øjenfarve. Det var virkelig en fantastisk evne og på sin vis egentlig også ganske elegant hvis han skulle være ærlig. Han tog let fat i ham da han gik bagud og hev ham indtil sig. "For det første er vi kun ved at lære hinanden at kende og.. Og min far ved ingenting. Han er ret velanset så vil helst ikke have det slipper ud. Så bliver jeg forflyttet" sagde han med en skæv grimasse over sine læber og kyssede ham blidt på panden da han så hvordan hans hår skiftede farve og var klar over han havde gjort noget mindre godt. Han skulle nok lære at kode ham ordentlig når han kendte ham bedre. Han vidste heller ikke helt om de sådan set kunne se sig selv som par endnu. Det skulle de nok ha set hinanden et par gange for og så igen var det virkelig det han ønskede sig mest i verden
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 2:24:31 GMT 1
Arkimedes så lidt ned imellem dem " det her vil aldrig gå " mumlede han og sukkede svagt, men mærkede godt han trak ham ind til sig og kyssede hans pande, men det gjorde ham ikke tryk ved det der skete imellem dem, for han havde lige erklæret sin kærlighed til en dreng, og nu måtte ingen vide noget om hans lykke.
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 2:38:08 GMT 1
Marek bed sig selv let i læben og nikkede så. Han kunne godt fornemme og se at han ikke gjorde noget bedre lige nu. "Jo det gør Arki. Du er virkelig ikke den eneste der har drømt om det her i 7 år. Jeg har ikke tænkt mig at lade dig gå igen. Sådan er det bare. Jeg skal nok finde en vej. Det lover jeg dig" hviskede han stille og holdte ham stadig indtil ham da han faktisk var en smule bange for at han ville stikke af igen og det skulle han ikke. Han holdte jo af ham for pokker da også og han ville ikke slippe ham igen.
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 2:43:38 GMT 1
Arkimedes så lidt på ham og tråtte et skridt tilbage "øhh jeg - jeg bliver nød til at gå nu" han så sig lidt om og gik imod udgangen, han var forvirret og det hele kom for tæt på, alt for mange problemer og bekymringer, og de kendte ikke engang hinanden endnu, han tog sin taske og gik videre imod udgangen
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 2:52:55 GMT 1
Han tog fat i hans hånd. "Skal du stikke af hver gang der er en smule modgang? Hvis nu du blev kunne vi stå sammen mod verden i stedet" sagde han en smule bestemt da han var tæt på at miste sin lunte over han igen stak af bare fordi der var en smule modstand. Så ville han jo tydeligt ikke have ham nok. Godt nok var de ikke et par endnu, men han var nød til at vide det og helst før de begyndte at indlede et forhold for det var virkelig en ting der ville kunne smadre alt senere. "Du vil jo heller ikke have at alle ved du er homo. Det er derfor du kommer sammen med piger. Tror du ikke jeg har lagt mærke til det?" spurgte han og måtte virkelig gøre alt for ikke at miste sin lunte da det var tæt på. Godt nok havde han selv kysset piger hvilket måske var en smule værre, men det havde aldrig været hans mening at Arkimedes skulle se det så det håbede han heller ikke han havde
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 3:08:24 GMT 1
Arkimedes stoppede op i døren, stod bare og så ud over slottet imens han lyttede til det han sagde, han sukkede dybt og vendte sig langsomt imod ham " Marek, jeg er en drømmer, min verden er ikke så stor, og ja jeg har skjult at jeg tænder på drenge, eller nej marek, jeg tænder på dig, og nu har jeg drømt om dig i 7 år, skolen er snart slut" hans hår blev stille lyserødt imens han snakkede " og nu ved jeg du kan lide mig, så er jeg ligeglad med om så hele verden så mig sammen med dig, for det er det jeg altid har drømt om, at være din, og mærke dig imod min hud" han lød sur men også ked da han snakkede. da han var fårdig blev hans hår normalt
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 3:23:54 GMT 1
Han lyttede til hans ord og træk ham stille indtil sig. "Prøv nu at hør her. Jeg har drømt om alt det her ligeså lang tid. Benægtet mit hjertet at hungre efter dig, men det lyttede aldrig. Ja skolen er snart slut, men det ændre jo desværre ikke på min far" sagde han med et skævt smil og lagde godt mærke til den lyserøde farve som han lige nu ikke vidste hvad stod for. "Jeg kan også godt li dig Arki, men.. Men min far bryder sig ikke om jeg er homo. Det betyder jo ikke at jeg ikke kan holde af dig. Det betyder heller ikke vi ikke kunne finde sammen. Det betyder bare vi skal passe lidt på" sagde han stille og holdte ham tæt indtil sig fordi han lige nu var rolig igen og bare havde lyst til at beskytte ham så godt som han kunne komme til det. Han fornemmede mere han var ked end sur. Typen der måske gemte sine tåre bag vrede. "Jeg kan virkelig godt li dig. Den smule jeg kender til og jeg vil virkelig gerne stå ved din side imod verden" hviskede han kærligt for det var sådan det ville blive. Dem mod verden. Eller. Dem mod hans far. Han frygtede stadig at hans far ville forlove ham bort til en pige og dermed tage ham væk fra alt. Tage ham væk fra Arki når skoleåret var omme. Han frygtede det hver dag. Han var trods alt myndig nu
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 14:33:43 GMT 1
Arkimedes så lidt på ham og lyttede til hans ord, og rødmede lidt han ville bare tage ham ind til sig og kysse ham som aldrig før, men han gjorde det dog ikke, han så lidt ned igen og bed sig lidt i læben, inden han så på ham "okay så vi holder det hemmeligt, men hvad så når skolen er slut nu her" han så lidt spørgende på drengen og kløede sig på brystet, han var lidt nervøs for svaret og håbede bare det bedste, men man vidste jo ikke, og han kendte jo ikke drengens forældre, kun at han var rig, hvilket han jo ikke ligefrrem selv var, han gik stille ind til ham og ventede roligt på svar
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 15:07:44 GMT 1
Han bed sig selv en anelse i læben ved hans spørgsmål og strøg ham blidt over kinden. "Så stikker vi af for at gifte os hvis vi stadig kan li hinanden. Så får jeg dit efternavn og så kan min far ikke finde mig" hviskede han kærligt ind i hans øre og kyssede ham så blidt på hans mund bagefter. Han mente det dog. Hvorfor skulle man bruge lang tid på at nå dertil når man havde kunne li hinanden i så mange år? Det ville være dumt at bruge tid på at finde sammen. Han havde også tænkt sig snart at gøre ham til sin sådan for alvor selvom de ikke kendte hinanden, men det var bare for svært at skulle holde igen når Arki var som han var. Så måtte han bare håbe virkeligheden levede op til drømmen
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 15:13:49 GMT 1
Arki rødmede og nød hans ord i sit øre, og gengældte kysset imens hans arme slyngede sin om ham som en abe der ikke ville slippe, tasken røg ned på gulvet med et dunk, han var så lykkelig sammen med marek og ikke så nervøs mere, hans har var næsten helt lyst igen, og han sukkede tungt i kysset, han ville ikke stikke af nu
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 15:35:28 GMT 1
Han holdte kysset let og var godt klar over hans ord nok havde fået ham til at slappe en smule af mere af lige nu. Han lod sin hånd glide let igennem hans hår bagfra og om foran. Han følte sig virkelig glad lige nu for første gang i virkelig lang tid og han havde aldrig haft den her følelse før. Han brød kysset en smule for at se ham ind i hans øjne. "Må jeg invitere dig ud nu smukke?" spurgte han kærligt og legede forsæt med hans hår
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 15:45:45 GMT 1
Arkimedes rødmede og så op på ham med sine nu helt klare blå øjne, inden han gav ham endnu et kys på munden for så at hviske "Ja jeg vil gerne ud med dig" hviskede han stille og så på ham, han havde så smukke øjne og et dejligt og naturligt smil. han nød hans hånd og lod sit hår blive lidt længere som han legede med det
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 16:10:10 GMT 1
Han lagde godt mærke til hvordan hans øjne var og kunne virkelig ikke andet end kigge ind i dem før han mærkede hans læber mod sine. Han gengældte blidt hans kys og legede forsat med hans hår. "Det glæder mig meget" hviskede han tilbage til ham og mærkede hvordan hans hår blev længere. Han havde godt lagt mærke til hans hår havde ændret sig generelt. "Kan du ikke styre dine evner lige nu smukke?" spurgte han stille og kærligt da han virkelig lige nu var en smule væk i hvor dejlig han var. Marek vidste godt han var smuk, men nogle gange følte han også det var hans evnes skyld og det derfor ikke var noget særligt
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 16:18:10 GMT 1
Arki smilede og så kærligt på ham, med røde kinder "jo kan godt styre det, men vil ikke, er jo sammen med fyren jeg er forelsket i, du kan lige så godt vende dig til det" han blinkede og fik sin egen øjnfarve, og hårlængde og farve. han nussede stille hans brystkasse og puttede sig ind til ham "Hvornår og hvor?"
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 16:29:17 GMT 1
"Du er virkelig sød. Jeg har ikke noget mod du lader dine evner får frit spil" sagde han roligt og strøg ham blidt henover kinden og lagde mærke til alt blev normalt igen og mærkede hans nus for hans brystkasse. "Skal vi sige i næste weekend inde i London så vi kan være alene?" sagde han kærligt og smilede en smule for sig selv. Han lænede sig let frem og kyssede ham blidt igen. Hans hjerte hamrede løs og pumpede helt vild i kroppen og det var første gang han faktisk tillod sig den at gøre det nær ham
|
|