|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 23:12:21 GMT 1
arkimedes rødmede kraftigt og gik op af trappen til tårnet, han havde noget post der skulle sendes, han så sig om efter sin ugle, imens han fandt en godbid frem "det var ikke særligt romantisk", mumlede han drillende og dog genert da uglen kom ned til ham og han gav den sin godte og han sendte den af sted
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 23:20:53 GMT 1
Han lagde blidt sine arme om ham da Arkimedes stod og ventede på sin ugle. "Ved jeg godt, men det var jo derfor jeg ville invitere dig ud. Og hvis du søger romantik fra min side af så er du jo til fyrer Arkimedes. Indrøm det nu bare" hviskede han mildt ind i hans øre og lod sin tungespids let finde hans nakke. Da Arkimedes begyndte at klage over romantik vidste han at han havde ret. Han vendte ham stille om og så på ham. "Hvis nu jeg spørg pænt. Må jeg så give dig et kys?" spurgte han stille og strøg ham let henover håret. De var alene så han kunne ikke se der skulle være noget galt i det lige nu
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 23:28:17 GMT 1
arkimedes mærkede ham lægge sine arme om ham, uglen fløj og han lod ham vende han om, han rødmede og så kort ind i hans øjne, "det er sikkert bare fordi du er willie" mumlede han genert som undskyldning og så ned imellem dem, uden at svare på hans spørgsmål, han ville jo ikke vise han kunne lide ham på den måde
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 26, 2011 23:37:05 GMT 1
"Ja, ja. Bare giv det skylden Arki. Det er fair nok. Det eneste min evne gør er at få andre til at synes jeg er smuk. Er trods alt ikke fuldblods willie" sagde han roligt og så ham langt ind i hans øjne. "Du svarede mig ikke på mit spørgsmål og vi er alene" hviskede han stille og lod drillende sin tungespids glide over hans kind ganske let op af igen inden han kyssede hans næse. "At jeg kysser dig betyder jo ikke nødvendigvis du er vild med mig. Bare at du gerne vil prøve at kysse en fyr" sagde han roligt og nussede ham blidt på kinden og legede med hans pandehår
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 26, 2011 23:43:09 GMT 1
Arkimedes rødmede kraftigt og så igen ned " Jeg, jeg kan godt lide dig,m har jeg kunne i 7 år, og det der skete på badeværelset har jeg tænkt på siden, du tændte en underlig lyst til i mig, jeg ville det hele kun med dig" hviskede han ærligt og genert ned i gulvet " jas jeg er til fyre, og ikke andet, har kigget på dig så tit, og dræømt om dig, set dig bade i søen imens jeg gemte mig i buske eller på afstand" han rødmede og gik lidt væk " nu ved du det altså" han så ud af vinduet
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 27, 2011 0:03:40 GMT 1
Marek hævede let det ene øjenbryn da Arkimedes indrømmede han kunne li ham. Endnu mere da han snakkede om det på badeværelset. Det var faktisk utrolig ufedt at finde ud af den fyr man selv havde kunne li i 7 år havde kunne li en ligeså lang tid på en eller anden måde. Havde han da bare sagt noget til Arki noget før. "Du.. Du hva?" spurgte han da han var kommet sig over chokket og bed sig en smule let i læben. Han følte lidt han måske havde fået presset ham ved et uheld til at indrømme det. "Du. du er ikke den eneste der har haft det sådan de sidste 7 år" indrømmede han stille og lod ham flytte sig. Hans indrømmelse om han havde betragtet ham og sådan fik ham til at smile helt kærligt og gik hen til ham og lagde sine arme om ham igen. "Du er lidt kær" hviskede han og tog fat i hans hage for at vende hans ansigt mod sig for at lade sine læber blidt finde hans. Det var noget mere kærligt denne gang. Stadig med en smule tvang idet han holdte hans hoved, men det var mere for at vise ham at han var bestemt og han ville have det kys nu
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 27, 2011 0:08:41 GMT 1
Arkimedes var ved at tabe næse oo mund da han sagde han ikke var den eneste der havde haft det sådan, hvorfor havde ingen af dem så sagt eller gjort noget i al den til, nu var skolen jo snart forbi og så ville de ikke se hinanden mere, han mærkede hans arme om sin spinkle krop, og lod ham vende hans andsigt og denne gang gengældte arkimedes kysset, med længsel, inden han vendte sig og så ind i hans øjne "men du er løve, og af rig familie, og jeg er en fattig gadedreng fra london, det vil aldrig gå" hviskede han og så ned imellem dem igen " undskyld jeg har lurret på dig" mumlede han genert og bed sig i læben
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 27, 2011 0:33:16 GMT 1
Han var godt klar over det nok kom lidt bag på ham og især når ingen af dem havde gjort noget, men han havde jo ikke troet at Arkimedes var til fyrer og derfor havde han ikke fået gjort en disse ved det. Det var måske ikke det mest fede at vide at ingen af dem havde fået gjort noget ved det. Så var chancen for det var ægte også så meget større. Han mærkede hvordan han gengældte kysset og kunne virkelig mærke en glæde sprede sig i sin krop. Han slap stille hans hage og så strøg ham blidt over kinden. "Lige nu tænker jeg slet ikke så langt. Jeg vil gerne lære dig at kende først og så kan vi altid bekymre os om alt det andet senere" sagde han stille og kyssede blidt hans kind. Han ville gerne være sikker på at han faktisk følte det rigtigt når han lærte ham at kende og det ikke bare var en eller anden dum tiltrækning der havde varet flere år. "Det er altså ok smukke. Jeg er smigret" sagde han med et mindre glimt i øjet da han faktisk synes det var en smule sødt. Det kunne jo godt være hans willieblod der havde gjort at Arki havde gået og kigget sådan på ham
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 27, 2011 23:55:36 GMT 1
Arkimedes så lidt op på ham og mærkede sommerfugle der summede rundt i hans mave og krop, han så lidt ned af ham og lagde så sine hænder på hans brystkasse og så op på ham, han havde så længe drømt om at mærke hans krop, muskler og hver lille cm af ham, hans hår blev lidt lysere da han syntes dette var dejlig og han følte sig lidt tryk ved dette, hans hår ville blive helt lyst hvis han var helt tryk, og hans øjne ville blive blå og ikk grønne, han bestemte dog selv, men alligevel havde det en betydning
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 0:05:39 GMT 1
Han lagde godt mærke til at Arkimedes hår ændrede sig en smule og strøg let hans hår. "Jeg er da vist ikke den eneste med evner her. Dine er da bare noget sjovere end mine. Du skulle vel aldrig være metamorpamagus vel?" spurgte han med et varmt og nærmest kærligt smil. Han havde aldrig set sådan en før, men med Arkimedes alder og hans evne til at skifte hårfarve på den der måde kunne han ikke være andet end sådan en. Det var så specielt og anderledes. Han havde virkelig ikke vist det selvom han havde betragtet ham på afstand. "Du er virkelig noget specielt. Så dejlig og alligevel kender jeg dig knapt" hviskede han lavt og kyssede hans næse
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 0:18:18 GMT 1
arkimedes rødmede og så ned " nej du er ikke den eneste, og ja det er jeg" mumlede han og så op på ham, og bed sig i læben da drengen kyssede ham på næsen, han vidste hogt hans hår ville ændre sig når han var nær marek, og han havde virkelig kæmpet for at hans krop ikke skulle reagere da han blev vred på ham, ked af det eller glad, noget der ikke altid var lige nemt, men nu kunne han endelig give slip og lade ham se at han var anderledes.
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 1:24:07 GMT 1
"Din evne er bare så meget mere sej end min. Du kan alt muligt sjovt. Du kan skiftehår farve og sådan. Alt jeg kan er at rande rundt og være smuk. Ikke en særlig fed evne" sagde han med et lille grin og nussede ham blidt på kinden og om i håret. Det var faktisk hyggeligt at stå her med ham og bare lære ham at kende. Han håbede bare han var ligeså vidunderlig som han var i hans drømme. Ligeså kærlig og dejlig. Marek kendte jo ikke til alle de der små ting som han egentlig bare ville finde ufatteligt søde. "Så hvor god er du?" spurgte han og overvejede virkelig bare at slikke hans kind igen
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 1:33:15 GMT 1
Arkimedes rødmede og så lidt op på ham " jeg er også glad for det, og træner dagligt, vil gerne være spion for aurorne" han så på hans hånd og lyttede til hans ord " hvad mener du? er der noget du gerne vil se" han vidste ikke lige hvad han skulle gøre eller om han skulle vise noget.
|
|
|
Post by Marek McKenzie on Aug 28, 2011 1:42:56 GMT 1
"Forstår jeg godt. Den er en ret fed evne. Jeg ville næsten ønske jeg havde den i stedet for min egen" sagde han med et varmt smil over sine læber og var glad for de var alene lige nu så de faktisk kunne stå sammen. "Kan du skifte øjenfarve?" spurgte han da han var en anelse fascineret af det. Det var ikke lige fremme fordi man stødte ind i den her slags hver dag. "Forresten Arkimedes? Du må altså virkelig ikke fortælle det her til nogen" hviskede han lavt og kyssede ham blidt på kinden
|
|
|
Post by Arkimedes Rose on Aug 28, 2011 1:48:38 GMT 1
Arkimedes grinede lidt og nikkede, inden han så ham i øjnene og blinkede, og for hvert blink skiftede han øjnfarve, han fik sin egen igen og nød kysset " Hvorfor ikke? " mumlede han og trådte et skridt tilbage, da det sårede ham lidt, endelig havde de fundet hinanden og så var det hemmeligt, hans hår blev straks mørkere
|
|