|
Post by Masai Botticelli on Aug 25, 2011 23:19:46 GMT 1
masai så på drengen og vidste godt hvem hans far var, han havde jo ikke selv rent mel i posen, han hik hen op satte sig på hug og strøg drengens kind "hør, jeg trækker points fra dig, men hvis du ændre dig, i alle timer, også andre læres fag, så vil du hurtigt kunne få dine points igen" smilede han svagt og så på ham "lad være med at græde, rektor for ikke besked i denne omgang, men hvis du ikke holder dit løfte så ved han alt" han rakte ham et papier til sine øjne
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 25, 2011 23:27:09 GMT 1
Hitsoka vidste ikke at masai vidste hvems hans far var, men da masai ikke længere lød suro g han havde sat sig på hug strøg hans kind kiggede han på ham og sagde ” sir jeg lover det kan du ikke lade være med at trække så mange point sir, jeg så meget færdig hvis de andre finder ud af det mig, jeg er skyld i at vi er i minus så meget og endnu mere minus vil ike gøre det bedre sir, jeg beder dig, eller i det mindst lad mig slip for eftersidning og så jeg bare kommer her ned frivilligt efter skole og laver alle mine opgaver fra bunden uden nogen hjælp, jeg lover det sir, han kiggede på ham og sagde ” min far slår mig seriøst ihjel, Sir han kiggede på ham og tog i mod papiret og tørrede sine øjne og sagde [B)” jeg lover det sir[/B] han rakte hånden frem for at give masai sin hånd, og så skulle han nok vise masai at han kunne ændre sig. Han rejste sig og tog sin taske og find sin lektie bog frem hvor alle de opgaver Masai havde brændt stod i hvad de skulle handle om og alt det der. Han fandt noget pergament og sin fjerpen, og satte sig til at lave dem, han slog op i sine bøger hvilket nok var noget nyt fra hitsoka side, han havde sjældent sin bog åben i timerne i botanik, han satte sig til at skrive ned og lave den første opgave den der var ældst og så ville han gå op til den nyeste opgave de havde fået for.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 27, 2011 23:28:56 GMT 1
"Ingen eftersidning, men du midste dine points" han satte sig atte i sin stol og så på ham "men så vil jeg se fremgang i alle dine fag" han så lidt strængt på ham og håbede måske at dette ville hjælpe ham til at gå de rigtige veje fra i dag, og ellers ville han kontakte rektor og hans far. han tandt en tændstik og pulsede ild i piben igen så den søde duft blev stærkere.
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Sept 2, 2011 18:48:08 GMT 1
Hitsoka havde besluttede sig for at ændre sig, men hvad han ikke vidste var at hans liv snart vil blive ændret, hans far havde besluttede han skulle blive til en rigtig mand og rigtigt dødsgardist og han skulle trænes, men dette vidste Hitsoka intet om endnu. Han kiggede på Masai og sagde ” det vil jeg i hvert fald prøve på han så på masai. Det kunne godt være Masai kendte Hitsoka’s far, men han vidste ikke hvilke planer han havde for hans søn, og hvad hans søn skulle blive til, dette vidste Hitsoka heller ikke selv, men ville snart finde ud af det.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Sept 2, 2011 21:29:38 GMT 1
Masai så på ham og nikkede, det var han glad for og han vidste ikke had hans far havde at´f planer han håbede bare ikk at han en dag skulle have duel imod ham endag, det håbede han ikke om nogen af sine elever. men det kunne jo ske hvis der engang kom krig i den magiske verden
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Sept 2, 2011 21:41:16 GMT 1
Hitsoka kiggede på Masai og var gået i gang med opgaverne som masai havde brændt så han skulle starte helt forfra, han kunne jo lige så godt starte nu for jo længere tid han ventede jo mindre fritid ville han nok får, for han troede at masai ville have ham til at komme hver dag og lave de her opgaver til det var færdige og så de andre opgaver os dem han ville få for løbende i botanik, det var tydeligt han havde svært ved at få bogstaverne og orderne til at være rigtige men han prøvede virkelig og masai ville kunne se at det begyndte at irretere ham noget så grænseløst
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Sept 9, 2011 21:33:19 GMT 1
Masai smilede venligt og gik om til ham og så ned på pergamentet " Jeg syntes du skal holde fri for idag og komme igen i morgen" smilede han og gik hen for at tage sin kappe på "Jeg har et møde her i aftermiddag med rektor" han smilede venligt og åbnede døren så drengen kunne komme ud inden han låste efter sig det gjorde han altid
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Sept 9, 2011 21:36:11 GMT 1
Hitsoka kiggede på ham og nikkede da han sagde han skulle holde fri, han pakkede sine ting sammen og lagde dem ned i tasken og sagde ” okay vi ses i morgen han rejste sig og gik med ud af lokalet da han var kommet ud begyndte han at løbe over mod slottet, hvis han var hurtigt kunne han måske lige nå at være sammen med vennerne inden spisetid, hvor de så skulle ud og træne quddicht, hitsoka var stadigvæk sur over at han ikke måtte træne eller spille
//out
|
|