|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 22, 2011 23:34:33 GMT 1
Hitsoka kiggede på ham og kiggede ned, han havde ret hans far gik ind for fysisk afstraffelse og han ville helt sikkert os mærke det når han kom med alle de breve der var blevet sendt hjem til hans far på det sidste. Han lukkede øjne og da Masai sagde han lige havde løst opgaven smilede og og kiggede på masai, det var første gang Masai nogen sinde havde set hitsoka smilede så meget som han gjorde nu, han greb sin fjerpen og begyndte at skrive ned, der var mange stave fejl men han prøvede så godt han kunne. ” jeg har altid syntes at det har været nemre atl ave tingene som i eleksir med ting vi skal lave og ikke alt det skrive arbejde sagde han og gik videre til næste punkt i opgaven.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 22, 2011 23:38:35 GMT 1
Masai smilede lidt og tog atter piben " er det så sådan har vi skal undervise for eftertiden? for opgaven er jo bare at du kan det" tilføjede han og lagde sin stav i kappen igen
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 22, 2011 23:43:45 GMT 1
Hitsoka kiggede på ham og så ned på sine opgaver og op på masai igen og sagde " vi kunne jo prøve det, men tænkte, kan vi så ikke gøre det når de andre ikke er der, de skal ikke vide det sir sagde han stille og roligt og hev en stak papir op det var tidligere opgaver fra botanik som han ikke havde lavet, der var efter hånden et par stykker og nu hvor han alligevel var igang med at lave lektier hos MAsai kunne han vel lige så godt få lavet de andre os. " skal jeg os lave dem eller glemmer vi bare dem " sagde han med et lille flabet smil på læberne og lagde hånden på stakken af lektier.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 23, 2011 19:18:32 GMT 1
Masai så på stakken,og tog den til sig," Nej vi gør dette alene, og ingen elever skal vide noget om det." han røg lidt "Hvis vi laver disse opgaver næste gang, Forventer jeg du kangå igennem en prøve til sidst.i nogle af opgaverne?"
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 24, 2011 18:02:01 GMT 1
Hitsoka kiggede på hans lære og nikkede til at de kun var dem der skulle vide det, altså ham og hans professor, hvilket han var meget meget godt tilfreds med. " tak sir sagde han til det med at det kun var ham og Professoren der vidste dette. Hitsoka kiggede på ham og smilede " sir nu når mine venner ved jeg ikke kommer, kan vi så ikke forsætte lidt mere med en opgave mere eller sådan noget, jeg har helt vildt meget lyst til at forsætte nu, hvor jeg kan få hjælp uden de andre ser det sagde han og smilede
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 24, 2011 20:41:37 GMT 1
Masai så på ham og nikkede "Hvad synes du vi skal tage nu så? " han rakte han bunken af opgaver så han kunne vælge selv, han tog en tændstik for at sætte gang i piben igen og smilede svagt for sig selv, da han følte dette måske kunne hjælpe den unge mand videre i livet
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 25, 2011 21:53:26 GMT 1
Hitsoka kiggede på masai, og smilede lidt han tog en af opgaverne han snart var færdig eller rettere, faktisk så var det ikke ham der havde lavet den men tvunget en af de yngre slytheriner til det, og alt var rigtigt, det var bare ikke skrevet med hans sprog og håndskrift dette ville masai kunne se med det samme derfor lagde han en arm halvt henover opgaven og skriver videre på det den han manglede kun at lave afslutnigen, det havde været en fristil hvor de selv skulle finde på en plante at skrive om, og Hitsoka havde valg slagpolen, da han var færdig med at afslutte den rakte han den til Masai ” her en nu færdig skrevet fristil sagde han og smilede, han håbede ikke masai ville lægge mærke til teksten og sproget.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 25, 2011 22:13:03 GMT 1
Masai tog imod opgaven og lod blikket glide ned over opgaven "Hvem har du fået til at lave opgaven?" mumlede han og så op på drengen igen "dette er ikke noget du har skrevet, ved du overhovedet hvad der står?" snerrede han og blev lidt irreteret over at han prøvede at snyde ham igen
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 25, 2011 22:18:42 GMT 1
Hitsoka kiggede surt på ham og havde lyst til at råbe noget og man kunne se ordnerne pressede på for at komme ud af munden, men han kæmpede virkelig med at holde dem tilbage og så bare på ham. ” det kan da være dig lige meget sagde han surt og opgivende, okay frem over ville han pjække fra botanik det var helt sikkert. ” der står alt hvad man ved om slagspolen her på skolen, eller måske ikke alt men meget sagde han surt og kiggede ned af sig selv og op på masai igen og sagde ” jeg skrider han rejste sig og så surt på masai og var på vej hen mod døren, da et sammen foldet stykke papir fandt ud af lommen, han havde ikke set det eller mærkede det, det var en side fra en bog på den forbudte afdeling på biblioteket og mørk magi, som han havde revet ud af bogen, han ville prøve at lave den eleksir der stod der, en eleksir som kunne slå flere mennesker ihjel ved en potion, af denne eleksir, han gik hen til døren for at gå men han kunne ikke åbne den.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 25, 2011 22:34:48 GMT 1
Masai rejste sig og trak staven, lavede et vip med den så drengen blev løftet fra jorden og svævede tilbage på sin stol " du bliver her " råbte han vredt og så truende ud med staven" vi havde en aftale og jeg finder mig ikke i den tone" han lavede et sving med staven og siden fløj op i hans hånd " hvad er dette " han åbnede siden og læste hvad det var, lavede endnu et sving med staven så der kom planter op af jorden og holdt eleven fast til stolen "du ved god dette er farlig magi? -45 point for din opførelse og tyveri"
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 25, 2011 22:43:22 GMT 1
Hitsoka blev overraskede da han blev løftede fra jorden og sat på stolen igen ”okay okay sagde han og kiggede nervøst på Masai da planterne kom op af jorden så han surt på masai ” slip mig eller min far får det her afvide og så mister du dit job sagde han koldt og så på ham, han så på papiret og tænkte no det ikke rigtigt, havde han ikke lagt det fra på sin sovesal, shit. Han svarede ikke på hvad masai sagde han mente det var best at tige stille men sagde hurtigt da han mistede point ” det ikke mit sir, jeg fandt det på gangen her i går, jeg ville give det til en lære, men glemte alt om det Sir, det er rigtigt nok, jeg har ikke taget det Hitsoka lyd ret overbevisende og så ikk ud til at lyve.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 25, 2011 22:51:42 GMT 1
Masai så på ham og satte sig " ja tro du bare med din far, hvad skulle han gøre? opdrage sin søn til ikke at stjæle og lyve for sin lære" råbte han surt, han hadede elever der pissede på ham, han ville være gået langt for ham, han lyttede til hans undskyldning "og -20 points for at lyve, og en eftersidning, hvor alle opgaver skal lavet fra bunden" han lagde siden på bordet og rettede staven imod det så det gik op i flammer
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 25, 2011 22:59:53 GMT 1
Hitsoka kiggede på masai og sagde [B)" du siger intet til min far, [/B] Sagde han og kiggede på ham, hvorfor skete det her nu, det var gået så godt næste gang Hitsoka gik nogen steder ville han tømme sine lommer, han kiggede op på masai da han mistede 20 point mere han åbnede munden og sagde " sir det kan du ikke mene, de andre kommer til at hade mig jeg får så mange problemer det ikke fair sir, jeg lover at gøre lige hvad du vil have mig til bare du ikke du ikek trækker de 20 point sir jeg lover jeg kan komme her ned hver dag efter timerne gøre rent, lave ekstra lektier jeg ved ikke jeg gøre alt SIr sagde han og kiggede bedende, på ham det var tydeligt og se og høre på ham han mente det, han var virkelig nervøs og bange og ville gøre alt for at få nogen af pointene tilbage, han ville få så mange problemer med de større slytherin elever. og hans far ville helt sikkert myrde ham.
|
|
|
Post by Masai Botticelli on Aug 25, 2011 23:04:42 GMT 1
"Desværre så skal man gøre sig fortjent til af modtage point ved mig, hvilket du havde, men det ødelagde du selv, rektor vil få besked om dette og så må han beslutte hvordan det skal gå dig her på skolen" han slog staven imod bordet og planten forsvandt " jeg vil holde øje med dig, dag og nat"
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 25, 2011 23:11:46 GMT 1
Hitsoka kiggede på Masai og lukkede øjnene hvad skulle han gøre, han vidste det ikke, men noget måtte der gøre, det var tydeligt at Hitsoka virkelig var ked af det der var sket og det måtte ændres, han måtte kunne gøre noget og så på ham og sagde ” sir, jeg ved jeg har dummet mig , jeg ved jeg har gjort ting imod reglerne, men du forstår det ikke sir, ved du hvor svært det er at skulle leve op til det min far gjorde da han gik på skolen, han forventer det sammen, det ved ikke hvordan det er at have en far der er med i dø…. han stoppede og tog sig for munden, han vidste han ikke måtte sige det til nogen og nåede at stoppe sig selv mente han i hvertfald selv. ” Sir, hør på mig, jeg vil ændre mig det lover dig, bare du ikke siger det til rektor, jeg lover at blive mønster elev kommer til alle mine timer laver dobbelt arbejde og alt hvad jeg kan for ikke at få flere problemer sir, jeg har allerede en hel del problemer sir, please, vil du ikke nok. sagde han med våde øjne, det var første gang han virkelig var så ked af noget af det han havde gjort, han prøvede jo bare at leve op til sin fars standartere hans far lavede os sådanne ting den gang han gik på skolen, men var mere snu end hitsoka, men okay hans far var jo heller ikke bøsse det var hitsoka det var sikkert det der var galt. Han rejste sig fra stolen og så på ham med våde øjne, men satte sig igen og gemte nu sit ansigt i hænderne, det var for meget det her, han ville jo bare være som sin far,hvorfor var der ingen der forstod hvor svært det var at leve op til hans standartere, hans far var dødgardist og og brugte os Hitsoka til at få info om hvad der skete på skolen. Men han kunne jo ikke fortælle det til nogen på skolen for det måtte han ikke. ” du forstår ikke, gør du vel sagde han og kiggede på masai med en tårere trillende ned af kinden, det var ikke fake tårere nej han var rigtig MEGET ked af det..
|
|