|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 21, 2011 22:16:15 GMT 1
((kunne ikke findes rektors konto og tænkte jeg bare lavede det her ellers må i flytte den))
Hitsoka havde ikke lige frem haft den bedste uge han havde haft kostede slytherin kollegiet 65 point og et par eftersidningen og så var han godt bagud i timerne, han havde fået et brev ved morgen bordet fra rektor om at han skulle komme op til ham når hans timer var færdig, han sank en klump mens han sad der og læste brevet, hvad ville der ske nu? han havde fået et advarende brev fra sin far om at han havde fortalt rektor at de skulle strappe op omkring ham, værere mere hårdhåndede ved hvor og give fysisk afstraffelse, selvom hans far godt vidste at de ikke måtte slå eleverne, dette vidste Hitsoka fordi hans mor havde skrevet et brev til ham om hvad hans far havde skrevet rektor. Timerne gik langsomt, han prøvede at følge med, men han blev ved og ved med at læse brevet fra rektor og endte med at få skæld ud et par gange. men da timerne endelig var slutte, samlede han sine ting sammen og gik op mod rektors kontor, da han kom der hen og bænkede på døren, da han hørte at han måtte komme ind gik han forsigtigt ind, han lukkede døren forsigtigt bag sig, han havde hevet sin skjorte op af bukserne og løsnet slipset så hans tøj ikke længere sad ordenligt. han gik hen til rektors bord og lagde forsigtigt sine bøger på bordet og stillede sin taske på gulvet og sagde " du ville tale med mig sir sagde han forsigtgt.
|
|
|
Post by Romeo Botticelli on Aug 21, 2011 22:27:34 GMT 1
Romeo sad ved det store tunge marmorbord med læsebriller på næsen og læste nogle breve da han hørte det bankede på. tog han brillen af og rettede sig op inden han lod drengen komme ind "Godeftermiddag Hr. Hajime" han studerede kort hans beklædning. inden han med et håndsving fik en stol til at glide hen over gulvet så han kunne sætte sig "Sæt dem" han serverede te til sig selv "Te?" spurgte han
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 21, 2011 22:42:32 GMT 1
Hitsoka virkede tydeligt nervøs og han var sleti kke stor i kæftede som han plejede at være, det var heller ikke alle lære han var det overfor, han var det kun hvis han ikke kunne fordrave læreren. Han satte sig ned på stolen der kom hen til ham og nikkede stille ” ja tka Sir sagde han og turde ikke sige ham imod, det var jo rektor, og han skulle have repsekt så meget vidste han da, og selvom at lærerne brude have det, men ikke altid i hans hoved. ” hvorfor vil du tale med mig sir spurgte han forsigtig i mod te koppen. Han håbede virkelig ikke at det var fordi han var bagud i timerne manglede at lave en del lektier og at han lige havde skaffede hans kollegie 65 minus point og varet til flere eftersidninger, han tog en tår af den varme te og brændte sig, han ømmede sig kort og satte ten fra sig og besluttede at den lige skulle stå lidt.
|
|
|
Post by Romeo Botticelli on Aug 21, 2011 22:51:07 GMT 1
Romeo så lidt på drengen inden han begyndte at tale " Hvordan går det Hitsoka? " smilede han stille og drak lidt af koppen inden han rejste sig, tog stokken og gik over til reolen for at finde en rulle pergament frem
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 21, 2011 22:55:16 GMT 1
Hitsoka kunne ikke lide Rektor han syntes nogen gange han var mærkelig. Men da han spurgte hvordan det gik så hitsoka ned på sine hænder der legede med sit ærme, det gik jo ikke særligt godt, men han ville ikke indrømme det for så var mang svag og hitsoka var ikke svag, han valgte derfor at gå i forsvar postion og sagde ” hvad ved kommer det dig han så efter han og lukkede øjne og fortryd hurtigt det han havde sagt og kiggede bare ned på sine hænder igen og sagde lavt ” undskyld sir, altså det går vel fint tror jeg han lukkede øjnene, og ventede barep å han ville begynde at råbe og skrige, hvorfor han ventede på det vidste han ikke.
|
|
|
Post by Romeo Botticelli on Aug 21, 2011 23:05:52 GMT 1
Romeo rullede pergamentet ud og gik tilbage til bordet og satte sig i stolen igen " Jeg kan se der er flere professorer der klager over din holdning, opførelse og dit sprog" han rullede det mere ud "du har mistet 65 point, og dine opgaver bliver ikke lavet" han så op på ham "Hvordan går det Hitsoka? hvad sker der ?" spurgte han atter engang og rynkede sine bryn en smule
|
|
|
Post by Hitsoka Dai Hajime on Aug 21, 2011 23:12:18 GMT 1
Hitsoka var overhoved ikke overraskede over at høre det Rektor sagde, for han vidste det jo godt. Men trak bare på skulderne da han sagde det og så stadigvæk ned, men da rektor igen spurgte hvordan det gik og hvad der sker, lukkede han øjnene og sukkede lidt og kiggede så op på rektor og sagde ” jeg ero s blevet suspenderet for quddicht holdet, det ikke fair” han så vredt på rektor og sagde stille ” det går ikke så godt sir, jeg dumper i stort set alle de opgaver vi laver, jeg er bagud og ja, altså, men det ikke fordi jeg ikke vil lave tingene for det vil jeg rigtig meget, men det svært tingene er svære, det svært at få bogstaverne til at hænge sammen og være rigtig, jeg spurgte hvad min mor mente det kunne være og da sagde hun at man i muderblods verden, kaldte det ordblinde, men jeg ved det ikke, måske er jeg det, altså det har altid været svært. Men lige pt er det mest svært tænker på så mange ting bl.a at det snart er 5 år siden at jeg mistede min tvillinge bror, fordi en beskidt mudderblod skulle køre ham over. det sidste sagde han koldt og hårdt.
|
|