|
Post by Tazu Macallistar on Sept 21, 2011 17:31:10 GMT 1
Han nikkede kort da hun udtalte hans efternavn. "Det er mit navn. Jeg ved ikke om du har hørt om de skotske adelige?" Det var ikke så meget et spørgsmål men en hentydning til at han stod højt i det skotske rangsystem. Han regnede dog med at hun ville regne den ud. Han så lidt små forvirret på hende da hun grinte. Han havde godt nok aldrig hørt navnet før og sådan et ville han med garanti huske. "Faa" han udtalte navnet stille for at memorere det for sig selv. Han havde nok ikke tænkt sig at kalde hende ved fornavn for det var for kompliceret så efternavnet var nok en del nemmere at kalde hende. Han smilede en smule mere da hun igen lænede sig frem imod ham.
|
|
Yulansquin Faa
NEUTRAL
Ejer af ?Kvalitetsudstyr til Quidditch?
|
Post by Yulansquin Faa on Sept 25, 2011 21:47:12 GMT 1
Yulansquin tænkte sig lidt om men rystede dog på hovdet. "Dog ikke, de eneste rige jeg kender er Mimi, mig selv, mine forældre, Rachel, Joshua. Tja nogle af dem jeg gik på skole med." sagde hun og nikkede lidt for sig selv. Der var egentlig ikke særlig mange som hun savnede fra skolen. Det tydet vel egentlig bare på at de ikke havde betydet særlig meget for hende, måske gjorde de i skolen. Men der var jo ikke en eneste af dem som havde skrevet til hende siden de gik ud af skolen. Hun havde sendt ugler ja, men var de blevet svaret nogen sinde? Nej faktisk ikke så hvad var meningen overhovedet med at have venner efterhånden? Hun blinkede nogle gange med øjne og sad stadig lænet ind over bordet så man kunne se ned i hendes kavalergang. "Det er rigtigt, men du kan jo kalde mig hvad du vil." sagde hun og blinkede engang til ham. Hun tog glasset op til munden slikkede lidt på siden af glasset inden hun tog resten af Whiskyen i mundne.
|
|
|
Post by Tazu Macallistar on Oct 2, 2011 13:32:03 GMT 1
han smilede kort. "Jamen nu kender du jo så også mig" sagde han med et smil. Han kunne ikke helt lade være med at kigge ned i hendes kvalergang. Hun lagde jo også selv rigtigt meget op til det hele. Han tænkte kort over hvad han dog kunne kalde hende. "Jamen så vil jeg kalde dig smukke" sagde han med et charmerende smil. Han betragtede hende kort da hun drak. Det var jo slet ikke fordi hun ikke var smuk eller attraktiv det var hun i hvert fald.
|
|